12 uker:)

sukkersphinn

Blir kjent med forumet
[:)][:D]i dag er jeg 12 uker:)[:D][:)]

nå er d faktisk helt virkeli at vi skal få en liten baby:)enda jeg fikk beskjed om at jeg hadde mistet for 6 uker siden:)

DEILIG:)[:D]

Gratulere med 12 uker[:D][:D]
hvorfor trodde de at du hadde mista da??

pga en liten blødning...så havna jeg hos en lege som ikke burde vert lege....hun bare antok at jeg hadde mistet:( mn på ultralyden så vi ett hjerte som slo:)

ååå no blei eg litt sint, kos kan ein lege si noe sånt..
heilt enig noen bør ikkje væra leger..

Gratulerer[:D]

Graulerer med 12 uker [:D] Jeg var 12 uker på vei i går.. Dette er spennende.. Jeg må si at jeg fortsatt er litt nervøs for å miste, ettersom jeg har mistet 3 ganger før[:(] Men jeg vet jo at sjansen er mindre nå for å miste, så jeg prøver å trøste meg med det, og håper at alt går bra.. :) Jeg så jo hjerteslag i uke 6+6, så det var betryggende[;)] Er det flere her inne som også er litt bekymret fortsatt, eller er det noen som kan berolige meg litt.. hehe.. Ha en fin kveld alle sammen og kos dere med graviditeten [;)]

Gratulerer så mye med 12 uker! [:)]

tusen takk alle sammen:)

jeg må å innrømme at jeg ikke klarer å slappe helt av...men jeg skal på ultralyd på tirsdag bare for å få lov til å se, så om alt er fint da håper jeg at jeg skal bli litt roligere:)

mn jeg er veldig mye roligere nå når jeg har passert 12 uker:)he,he...litt vanskeli å forklare...

Gratulerer med 12 uker, nå er sjansen for å miste så utrolig mye mindre!! Håper du klarer å kose deg med svskapet og at alt går fint hele veien[:)]

Grattis med 12 uker!!![:D] Må være utrolig deilig[:)]

Back
Topp