12 uker

Olive76

Forumet er livet
Har nå nådd de magiske 12 uker. Det føles godt. Er stadig lidt skeptisk. Kan ikke helt tro det går godt før barnet er kommet. Og når det så er kommet er det mange andre bekymringer. Ikke bare bare å skulle bli mor[:D]

grattis [:D]

Gratulerer så masse!! Nå kan du glede deg til å få høyre hjertelyden neste[:)] Den fikk eg høyre i uke 13, og det var spesielt!

Det blir hele tiden små delmål. Skal forbi jordmor og forhåpentligvis høre hjertelyd tirsdag. Grei dame, som sa jeg bare kunne stikke innom i den uke. Neste mål er så ultralyd etter påske. Spennende det her![:)]

Gratulerer med de magiske 12 uker og masse lykke til videre i svangerskapet [:)]

gratulerer med 12 uker.
Selv er jeg 12 uker på onsdag og skal til jordmor da !

Gratulerer med 12 fullførte uker!! I dag har jeg en uke igjen til jeg kan feire det samme.... merkelig, for jeg synes tiden går så sakte, men samtidig så er det så lenge siden vi fikk vite om dette og da har det egentlig gått litt fort også[:D]

Gratulerer med milepælen!
Tror man alltid kommer til å bekymre seg litt om den lille, både inni og utenfor magen.
Sånn er det å være foreldre[:D]

Var forbi jordmor idag. Og etter lidt leiting fant hun hjertelyd. Så jeg har bare vært et stort glis hele dagen[:)]. Nå vet jeg det er et levende foster inni meg. Artig!

Gratulerer Jolla! Vi har jubileum samme dag.. [:)]
Er 12 uker i dag, men klarer ikke slappe helt av enda.. Ble innlagt på sykehus mandag med en litt større blødning, og var dehydrert etter en tung helg med MYE oppkast. Lå på sykehuset over natten for å observere blødningene, og for å få litt intravenøs væske. Fikk innvendig UL og det viste heldigvis at alt sto bra til med den lille! Hjertet banka og han dansa rundt inni der! UTROLIG deilig å se.. Var så glad at tårene trilla.. Men enda klarer jeg ikke å slappe helt av som sagt, for legene sa det KUNNE gå begge veier, men jo lenger det går uten bløding nå, jo bedre føler iallefall jeg meg! [:)] Ingenblødning på 24 timer nå! Leste dessuten her på bv at hadde man en blødning, og man hadde sett på ul at det var liv, så var det 90 % sjans for at alt gikk bra! Oddsen er jo på mi side da..
Sorry for et litt langt innlegg, men måtte bare fortelle det..
Lykke til videre alle sammen!!

Almyrida24:
åååh håper alt går bra med deg ! Blødninger er slemme og ubehagelige. Man blir så redd [:(] og tankene som skal være positive og slik glimrer med sitt fravær.
Blødde selv litt for 1 uke siden, men det gav seg heldigvis og UL samme kveld (snille sykehuset!) viste sprellebaby som vanlig [:)]
Var altså hos Jordmor idag og skal til ny UL om 1 uke (15.)

Får du ny UL snart for å sjekke at alt er som det skal fortsatt ?

Skal til jordmor på fredag, men ikke noe avtalt ul da. Legen sa jeg skulle få en ul etter en stund for å sjekke at alt fremdeles var i orden. Har time om en mnd, men skjedde det noe i mellom tiden skulle jeg få komme før. Håper å slippe mer blødninger for det var SKUMMELT!
Håper på en måte at jordmor leter etter hjertelyd, men så er jo risikoen der for at det fremdeles er for tidlig, så hun ikke finner noe. Og da vil jo jeg bli redd pga det igjen. Ååååhh..
Får bare tenke på at når de har sett liv, er det over 90 % sjans for at alt går fint! [:D]

Back
Topp