12 uker

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Vi av oss som er heldige å være slutten av juni/ tidlig juli blir vel rundt 12 uker før jul om jeg så rett. Sikkelig deilig å kunne gå ut til alle før julen og det setter igang:) vi har pleid å fortelle det til familie rundt uke 12 så vi er bra sene... men pga eldre søsken vil jeg ikke ha snakk om det før jeg tror det går bra... men 1 klassingen har en idee han skal ha flere søsken... snakker av og til om det han ønsker mer enn en søster
 
Jeg tenker å fortelle det til familien i juleferien :) vil da være rundt 13 uker. Har bestilt en ultralyd rett før vi drar på ferie, så da håper jeg alt ser fint ut der :) og så håper jeg vi får dratt på ferie i det hele tatt, at ikke smittespredning tar seg opp enda mer :/
 
Veldig fint å være ute av den mest usikre delen av svangerskapet til jul, er ca 13 uker til jul :) Vet ikke om vi venter til jula med å si det til familie, spørs litt også når det begynner å vise. Familiene våre vet jo at vi prøver.
 
Vi har tenkt å bestille UL uken før jul for å så fortelle familien i juleferien. De bor i utenlands så vi kommer til å bruke bilder til å overraske de.
 
Vi har tenkt å bestille UL uken før jul for å så fortelle familien i juleferien. De bor i utenlands så vi kommer til å bruke bilder til å overraske de.
Så koselig ❤️
 
Jeg blir 12 uker på bursdagen min 22.desember! Hadde vært veldig gøy å holde det skjult for besteforeldrene frem til da og overraske de til jul. Men aner jo ikke hvordan formen blir, og kan hende det synes før den tid.
 
Ut fra el er jeg 12 uker 25. desember ut fra mensternin er jeg 12 uker 27. desember.

barna i huset får vite det det etter ul uke 12, min søster sikkert før. Resten tenkte vi 9-åringen kan sladre til :hilarious:
 
Jeg er 12 uker 16 desember og den 17 desember skal vi på UL. Blir offentlig på julaften eller nyttårsaften :oops:
 
Jeg blir 12 uker i romjula, men tenkte å gi en julegave for å fortelle det til familien. Hvis vi klarer å holde det hemmelig så lenge.. hvis jeg blir veldig kvalm, eller magen syntes så tidlig som den har gjort før så skjønner nok mamma det før :happy: vi bor så nærme de og ser de hele tida også! :dead::joyful:
 
Jeg blir 12 uker på bursdagen min 22.desember! Hadde vært veldig gøy å holde det skjult for besteforeldrene frem til da og overraske de til jul. Men aner jo ikke hvordan formen blir, og kan hende det synes før den tid.
Oi, bursdagen min og:joyful: 12+1 da!
 
Vi av oss som er heldige å være slutten av juni/ tidlig juli blir vel rundt 12 uker før jul om jeg så rett. Sikkelig deilig å kunne gå ut til alle før julen og det setter igang:) vi har pleid å fortelle det til familie rundt uke 12 så vi er bra sene... men pga eldre søsken vil jeg ikke ha snakk om det før jeg tror det går bra... men 1 klassingen har en idee han skal ha flere søsken... snakker av og til om det han ønsker mer enn en søster
Er akkurat 12+0 på julaften hvis ikke TUL viser noe annet, så tenker å dele det me de fleste da:D Men besteforeldre og kommende storebror får vite det etter TUL i uke 8 om alt ser bra ut:Heartred
 
Er akkurat 12+0 på julaften hvis ikke TUL viser noe annet, så tenker å dele det me de fleste da:D Men besteforeldre og kommende storebror får vite det etter TUL i uke 8 om alt ser bra ut:Heartred

så deilig å passere slik magisk grense til julaften:)
 
12 uker på lille julaften. Jeg har aldri gledet meg så mye til jul som i år. :happy093Vi har hatt prøverør, og endelig er det vår tur:hug003 etter mye nedturer de siste årene. Jula blir alltid ekstra trist når man ønsker seg barn, men ikke får det til. De siste årene har jeg hatt lyst til å hoppe over jula, men i år har vi fått den beste førjulsgaven av alle:Heartred 27.november skal jeg på tul og forhåpentligvis få bekreftet at alt er i orden:love7
 
12 uker på lille julaften. Jeg har aldri gledet meg så mye til jul som i år. :happy093Vi har hatt prøverør, og endelig er det vår tur:hug003 etter mye nedturer de siste årene. Jula blir alltid ekstra trist når man ønsker seg barn, men ikke får det til. De siste årene har jeg hatt lyst til å hoppe over jula, men i år har vi fått den beste førjulsgaven av alle:Heartred 27.november skal jeg på tul og forhåpentligvis få bekreftet at alt er i orden:love7
Verdens beste førjulsgave! ❤️❤️
 
12 uker på lille julaften. Jeg har aldri gledet meg så mye til jul som i år. :happy093Vi har hatt prøverør, og endelig er det vår tur:hug003 etter mye nedturer de siste årene. Jula blir alltid ekstra trist når man ønsker seg barn, men ikke får det til. De siste årene har jeg hatt lyst til å hoppe over jula, men i år har vi fått den beste førjulsgaven av alle:Heartred 27.november skal jeg på tul og forhåpentligvis få bekreftet at alt er i orden:love7
samme dato som meg:smiley-angelic006
 
12 uker på lille julaften. Jeg har aldri gledet meg så mye til jul som i år. :happy093Vi har hatt prøverør, og endelig er det vår tur:hug003 etter mye nedturer de siste årene. Jula blir alltid ekstra trist når man ønsker seg barn, men ikke får det til. De siste årene har jeg hatt lyst til å hoppe over jula, men i år har vi fått den beste førjulsgaven av alle:Heartred 27.november skal jeg på tul og forhåpentligvis få bekreftet at alt er i orden:love7

Helt fantstisk å høre :love017
 
Jeg har veldig lyst til å fortelle til jul, men er 12 uker 23.12 ca. Skal se om liv denne uka, men tror det går bra :)

men! Søstra mi avslørte sin graviditet julaften for 2 år siden, og hu har sagt at ingen andre får gjøre det. Så hva gjør vi da? Venter til nyåret? Bare får ungen til å si noe når vi har sagt noe til hu? Gjør det i jula?

dette er vanskelig.. har ikke fortalt det til noen i familie, hverken min eller samboer sin. Og føler heller egentlig ikke for å rope høyt om det, rett og slett fordi det er vår glede, og vet jo at resten blir glade, men ingen kommer til å hoppe i taket, som jeg absolutt ikke forventer..

Sist fikk alle en melding etter Tul i uke 11+6 tror jeg, med bilde. Men dette var da 2 tantebarn og barnebarn, mens nå er det unge nr 6 i rekken :eek:
 
12 uker på lille julaften. Jeg har aldri gledet meg så mye til jul som i år. :happy093Vi har hatt prøverør, og endelig er det vår tur:hug003 etter mye nedturer de siste årene. Jula blir alltid ekstra trist når man ønsker seg barn, men ikke får det til. De siste årene har jeg hatt lyst til å hoppe over jula, men i år har vi fått den beste førjulsgaven av alle:Heartred 27.november skal jeg på tul og forhåpentligvis få bekreftet at alt er i orden:love7
Ååå så hyggelig ❤️ Endelig deres tur ❤️
 
Back
Topp