12 uker..

Tussii97

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Maiskolbene 2023 :-)
Nå har vell de fleste passert 12 uker?
Hvordan er formen? Er alle i tipptopp form? Jeg syns jeg ble værre etter uke 12 :s 15 uker nå å er mere kvalm/brekninger, mye trøttere å kan såve hele dagen å svimmel å kvalm hvis jeg står oppreist for lenge :/ trodde faktisk ikke jeg ble verre etter uke 12 å håper for all del at det går over snart :O

Vært sjuk en uke med forkjølelse, halsverk ++ så min form e ikkje bedre enda, men lever enda i håpet :P

jeg er skikkelig sjuk med lungevirus.. så akkurat nå sliter jeg mer enn før uke 12 :p men jeg har vært sånn her siden jul :(

Kvalmen er blitt betydelig bedre, bare kastet opp en gang siden før 12 uker(13+5). Men er så utrolig trøtt og sliten! Mye værre enn før og kjenner det er et slit å komme seg på jobb og faktisk få gjort noe når jeg er der..

Kvalmen er blitt betydelig bedre, bare kastet opp en gang siden før 12 uker(13+5). Men er så utrolig trøtt og sliten! Mye værre enn før og kjenner det er et slit å komme seg på jobb og faktisk få gjort noe når jeg er der..
Om jeg skulle tenkt på jobb oppi det hele nå så har jeg blitt sprø :p er sykmeldt ut januar..var jo i fin form før uke 12 bortsett fra bekkenløsning..
Håper formen din blir bedre etterhvert :)

Kvalmen er mye bedre, nå er det trøtthet, vond korsrygg og hormoner som herjer med meg.

Er 15+3 i dag :)

Kvalmen ga seg i uke 10/11. Men da tok hodepinen over. Trøttheten er fortsatt her, men bittelitt bedre enn første 2 mnd. Fikk blødninger i uke 12 og er derfor sykemeldt til hvertfall OUL. Hadde håpet at 2 trimester skulle bli koselig, men tok litt feil der gitt...
Babyen spreller rundt og håper på å få gode beskjeder på OUL og nyte resten av svangerskapet.

Er 15+3 i dag :)

Kvalmen ga seg i uke 10/11. Men da tok hodepinen over. Trøttheten er fortsatt her, men bittelitt bedre enn første 2 mnd. Fikk blødninger i uke 12 og er derfor sykemeldt til hvertfall OUL. Hadde håpet at 2 trimester skulle bli koselig, men tok litt feil der gitt...
Babyen spreller rundt og håper på å få gode beskjeder på OUL og nyte resten av svangerskapet.
Uff :/ jeg å gleda meg til 12 uker var forbi for da skulle jeg bare nyyte resten av svangerskapet:) men neida..her ser vi ikke vaskemaskina lenger siden kleshaugen fyller hele rommet å støvet/hybelkaninene flyr rundt om, for når de to andre er i seng så ligger jeg langflat på sofaen :(
Håper ting blir bedre hos deg etterhvert og at det bare er gode nyheter på oul!:)

Jeg er i uke 14 nå og bortsett fra bekkenet så er jeg i fin form:-) godt å komme opp fra sofaen :-)

Er 16+5 nå. Kvalmen ble bedre ca uke 14, men trlttheten blir bare værre og værre og det samme gjør bekkenet :/ hadde sett frem til et bedre 2. trimester enn dette men lever i håpet fremdeles ;)

Kvalmen er så godt som borte. Føler meg ganske bra! Litt vondt i hodet noen dager, og litt slapp. Sliter fortsatt med å sovne om kvelden.

Var sjuk de siste ukene før uke 12.Men syns de siste ukene har vært tyngre,små vondt i hodet hele dagene,sulten hele tida!!! Helt ekstremt,magen strutter å jeg er like stor nå som når jeg var fem mnd på vei første gang!! (Trøster meg med at det er 4 svangerskapet på 4 år) det gjør vel sitt:-p

Uff :/ jeg å gleda meg til 12 uker var forbi for da skulle jeg bare nyyte resten av svangerskapet:) men neida..her ser vi ikke vaskemaskina lenger siden kleshaugen fyller hele rommet å støvet/hybelkaninene flyr rundt om, for når de to andre er i seng så ligger jeg langflat på sofaen :(
Håper ting blir bedre hos deg etterhvert og at det bare er gode nyheter på oul!:)

Takk :)
Håper du også blir i bedre form snart. Forstår det må være slitsomt å ikke ha ork. Veldig forståelig når du har to små også.

God bedring klem :)

fått tilbake svimmelheten og lavt bt her :/
fortsatt endel trøtt :/

Mye brekninger av de minste ting, trott og sliten, litt bekkenløsning og halsbrNn. Så ingen superkur å bikke 12 uker her nei. 17+2 idag

Back
Topp