Ella92
Andre møte med forumet
Takk for detKrysser for at det går bra!! :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detKrysser for at det går bra!! :-(
Det skjønner jeg! Man blir redd, er en dyrebar skatt inni der <3 Skal du til legen ?Takk for detPrøver å ikke se altfor svart på det. Men er redd oddsen ikke er på min side..
Så sant! Ja skal skaffe en time så fort som mulig i morgen. Snakket med legevakta i går og i dag, men til lite hjelp.Det skjønner jeg! Man blir redd, er en dyrebar skatt inni der <3 Skal du til legen ?
Herlig! Gratulerer!I dag
Hvordan går det med deg?Så sant! Ja skal skaffe en time så fort som mulig i morgen. Snakket med legevakta i går og i dag, men til lite hjelp.
Gode nyheter heldigvis! Livmorhalsen var lukket og ikke tegn til noe mer blødninger og legen fant hjertelyd på dopplerHvordan går det med deg?![]()
Fantastisk! Ingenting er bedreGode nyheter heldigvis! Livmorhalsen var lukket og ikke tegn til noe mer blødninger og legen fant hjertelyd på dopplerhar også blitt henvist til ultralyd. Fortsatt litt urolig og engstelig, men gikk så bra det kunne i dag takk og lov
![]()