12 uker

13:)

Eller har jeg misforstått? Ser flere som har sagt samme termindato men teller ulikt dager.. Jeg er 10+0 i dag, stemmer det ikke da at jeg har 14 dager igjen nå til jeg er 12 uker (12+0) ?
Jo, det skal stemme det.

Men ikke alle regner termin 40+3, noen regner 40+2 eller 40+0

Ja men de første 12 ukene er vel like uansett hvor mange dager du går utifra totalt :)
Ja, det er de, men om dere har samme termin, og de regner termin på en annen måte enn deg, er dere ikke kommet like langt nå. Regner jeg termin 40+0 får jeg termin 4.januar. Andre som har termin 4.januar men har den etter norsk regning er 11+6 i dag og har bare en dag igjen, mens jeg er 11+3 og har lenger igjen.

Reelt har jeg termin 7.1 men hadde jeg brukt en utenlandsk kalkulator, tikker eller lignende, som mange gjør, hadde jeg fått annet svar.

Ja, det er de, men om dere har samme termin, og de regner termin på en annen måte enn deg, er dere ikke kommet like langt nå. Regner jeg termin 40+0 får jeg termin 4.januar. Andre som har termin 4.januar men har den etter norsk regning er 11+6 i dag og har bare en dag igjen, mens jeg er 11+3 og har lenger igjen.

Reelt har jeg termin 7.1 men hadde jeg brukt en utenlandsk kalkulator, tikker eller lignende, som mange gjør, hadde jeg fått annet svar.
Ja selvfølgelig! :D

Når har du egentlig termin?

fem uker igjen, det er over fire uker etter meg, og jeg har termin ei uke inn i den knapt fem uker lange månedne, tipper ikke det deg over i februar, eller regner hodet mitt feil?

Når har du egentlig termin?

fem uker igjen, det er over fire uker etter meg, og jeg har termin ei uke inn i den knapt fem uker lange månedne, tipper ikke det deg over i februar, eller regner hodet mitt feil?

Jo, det tipper meg over i februar :) Men ettersom uke 37-40 regnes som innenfor termin, er jeg også innom januarforumet :) Kanskje får jeg i slutten av Jan, mest sannsynligvis i starten av februar ;)

Back
Topp