12 uker

33 daga
 
32 dager, men kommer nok til å gå fort da jeg ikke klarer fokusere på dagen jeg er 12 uker! Ser bare frem til neste ultralyd hver gang som bare tar meg nærmere og nærmere :D
 
6uker til vi er på "trygg" grunn i dag. Håper tiden kommer til å fly;)
 
25 dager eller noe sånn
 
Nei, skulle egentlig uke 7+6, men legen ville ikke pga 2 sa på rad, så satte opp ny time om 11 dager, da er jeg 10+6 og kan ta ul på magen :D
Åja? Sikkert for å ikke gi deg mye håp og gjør det enda verre hvis du skulle oppleve en ny SA! Jeg forstår det godt, angrer og gleder meg over at jeg var nå på 7+0, men kjenner jeg blir mer ødelagt hvis det går galt denne gangen også da jeg har fått sett liv for første gang. Så grunnen for at legen din nok vil vente til da (er da jeg skal ta neste også) er slik jordmoren fortalte meg at alt er på plass så det går an å se at alt av organer og sånn er 100% ok! :)
 
Åja? Sikkert for å ikke gi deg mye håp og gjør det enda verre hvis du skulle oppleve en ny SA! Jeg forstår det godt, angrer og gleder meg over at jeg var nå på 7+0, men kjenner jeg blir mer ødelagt hvis det går galt denne gangen også da jeg har fått sett liv for første gang. Så grunnen for at legen din nok vil vente til da (er da jeg skal ta neste også) er slik jordmoren fortalte meg at alt er på plass så det går an å se at alt av organer og sånn er 100% ok! :)

Ja, han snakket om at han ikke ville risikere ny sa ved å bruke ul aperat nedentil. Han kunne prøvd på magen, men sjangsen var minimal for å se noe, så får vente. Er heldigvis ikke lenge til nå :)

Så godt å få se en levende liten inni der <3 Ja, nå må det gå bra for oss :)
 
Back
Topp