12 uker

14 dager igjen :)
 
11 dager igjen!!! Synes det er såå lenge til... tida går så sakte når man er sykemeldt!
 
Ser du har termin 2 dager etter meg, å vi er på uke 12 på samme dag, regner jeg feil? Regnet 40+2:)
Jeg regnet 40+3, men så ble jeg flyttet en dag frem av jordmor så da stemmer det at jeg har termin 2 dager etter deg siden jeg har sagt 15 januar i utgangspunktet og jeg beregner 1 dag mer totalt av svangerskapet :)
Gidder ikke endre termindatoen for 1 dag så tidlig, ser heller når det blir fastslått på oul :)

Men etter crl målene til jordmor de to siste kontrollene, uke 9 og uke 11, så var jeg 11+3 den 25 juni :)
 
9 dager♡
 
Ja, veldig :) gleder meg til jeg har passert 12 uker så jeg kan slippe å uroe meg så mye. Fikk en plutselig tanke i går: er jeg gravid for føles ikke sånn ut..

Det er helt normalt å føle det slik. Jeg føler det også, selv om kvalmen er der, har sett liv på ul osv. Men er så uvirkelig at det faktisk er en baby i magen. Klarer ikke helt å fatte at det er sant!
 
8 dager igjen. Legen i morgen og får igjen doppleren min i dag. Håper denne ligger likt som min datter så jeg får hørt hjertelyd.
 
Back
Topp