12 uker

Gravidmamma2014

Elsker forumet
Nå er jeg plutselig 12 uker på vei :D
Kvalmen er fortsatt til stede - i dag har vært ille - frokost i retur og resten av dagen vært uvel og ekkel... håper 12 uker er det magiske tallet ser kvalmen forsvinner... *krysser fingrene* har vært kvalm daglig og stort sett hele dagen siden 8.november... :(

Krysser fingre med deg :) for oss begge. 12 uker i dag og kvalmen ligger fortsatt og lurer.

Håper det snart forsvinner og gratulerer med 12 uker!

Da er vi like langt for jeg er også 12 uker i dag :D håper kvalmen din forsvinner da. Ikke godt om den sitter i så lenge

Gratulerer med 12 uker:) Håper kvalmen forsvinner snart. Hos meg varte den til uke 14 sist.....Så jeg belager meg ikke på noe før denne gangen heller....Er så rart når den er borte. Var som å skru av en bryter. Og etterhvert husker man nesten ikke hvor plagsomt det var...2.trimester var definitivt den beste tiden under forrige graviditet. Ingen kvalme og få andre plager:)

gratulere med 12 uker. Her hadde jeg 3 kvalmefrie dager før kvalmen retunerte i dag.
Med poden var jeg kvalm frem til fødsel, men føler kvalmen er mindre denne gangen så lever i håpet om at den skal gi seg etterhvert her.

Gratulerer med 12 uker:) selv er jeg 12+4 og fortsatt kvalm.. Faktisk mindre matlyst nå enn de første ukene.. Men håper det snart gir seg..:)

Back
Topp