12 uker

Anja89

Betatt av forumet
Endelig er det min tur å bikke 12 uker, deiligt:)
Men må fortsatt vente en og en halv uke til jeg evt kan skryte om det! Kommer til å bli en laaang uke:P

Nå er det vel ikke mangen igjen som venter på de magiske 12, ettersom jeg har termin 29.10. :)

Så deilig :) Berre så synd du må venta med skryten :P

Gratulerer!!
Jeg er tolv uker i morgen. :-) Vi var på tidlig ul i uke 10 og da var jeg ifølge ul kommet to dager lenger enn hva jeg regner, så egentlig var jeg tolv uker i går. :-) Vi skal på ny ul i uke 13 og vi venter med å offentliggjøre det til etter det. Vil være helt sikker på alt ser fint ut før vi begynner å fortelle det til alle. Noen få vet det selvfølgelig allerede. Dette er spennende!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg vart 12 veker på tirsdag, men på fredag, så fortalte eg det til arbeidskollegaer :) Siden eg først var ute på jobb ein tur, og siden eg går sjukemeldt. :) Veldig godt å fortelle det.. :) Gratulere til deg! :) Vi er snart i 2 trimester! :)

Jeg ble satt fra uke 12 til 11, men er nå 13+3 idag:) hadde egentlig vært 14+3.. Så da er det bare å vente litt lengre på oul :D Grattis!! :D:)

Sent from my IPhone 5C :)

Gratulerer! :)

Endelig er det min tur å bikke 12 uker, deiligt:)
Men må fortsatt vente en og en halv uke til jeg evt kan skryte om det! Kommer til å bli en laaang uke:P

Nå er det vel ikke mangen igjen som venter på de magiske 12, ettersom jeg har termin 29.10. :)

Idag er jeg 12+0 og har termin 31.10, så regner med at jeg er siste ;) hurra for oss siste!:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer! :D

Back
Topp