12 uker

Bebi86

Betatt av forumet
Jeg er 12 uker i dag woohoo. Skulle ønske humøret var litt mer på topp og at jeg kunne gledet meg litt mer, men vært så mye tull med barnefar i det siste. Han gjør så mye unødvendig tull. Og det ender opp med at jeg gråter mye og går rundt og er sikkelig nedstemt. Bare håper han modner litt før barnet kommer, han har jo noen måneder på seg så.

På torsdag skal jeg på min første UL, jeg er kjempe spent, merkelig blandet følelse av å glede seg og grue seg samtidlig.

Hurra, tolv uker! :)

Håper ultralyden på torsdag gir deg noe mer spennende å tenke på enn mannen, og at du kan begynne å glede deg helt villt! :)

Gratulerer så mye med 12 uker!!

tror nok ikke det er like lett for dem å føle/kjenne å vite hvordan det er å bære/vente barn før den lille er kommet ut...
men som regel så slår fars instinktet inn for full da! satser på du opplever det!
sikkert vannskelig å skjønne,men mens vi bygger oss klar og kjenner på att den lille vokser får fedrene sprelle av seg guttefaktene før de blir fedre!:)

sender deg en god klem og håper det ordner seg for deg!emoticon

GRATULERER :)

Som en liten trøst så er det veldig vanskleig for gutta å skjønne hva som skjer og hva som skal Skje, dessverre. og dere bor jo ikke nære hverandre heller ?? (uff, hender jeg blander noen nick :P) da blir det jo litt ekstra vanskelig! satser på at det ordner seg :)

masse lykke til på UL! det blir spenende :)

Vi bor i to forskjellige byer ja, og i dag kunne han fortelle meg at han egentlig var intressert i bestevenninna mi først. respektfull ja........jeg er så lei, jeg kan ikke tro at jeg må deale med dette for resten av livet, derfor jeg håper at han modner.

Gratulerer med 12 uker!!

Du skal se ting blir helt annerledes etterhvert, og i alle fall når barnet kommer.. 
Min samboer ble pappa for første gang som 18-åring, og ville ikke i det hele tatt, det var det verste som kunne skje han den gangen.. Men i det gutten var ute så var alt glemt, og han ble en fantastisk pappa og satte alltid gutten sin først. Å bli foreldre, gjør noe med en (i alle fall de fleste) 

Prøv å tenke på de tingene som er positive i stedet.. tørke tårene og gled deg til alle de gode tingene, tenk snart kjenner vi små spark i magene våre, og tenk at vi lager helt nye små vidunderlige mennesker!! Det er jo helt fantastisk egentlig!
(men skjønner det ikke er lett.. lett for meg å si, men er slett ikke så positiv hele tida selv, hehe..) Sender deg en stor klem!!

Takk! Du har helt rett, er så glad for at du svarer, ja for at alle svarer og bryr seg. Jeg har tenkt å PRØVE å være mer positiv framover og fokusere på dette lille vidunderet inni magen min. Er så flott med all støtten!

Skjønner hvordan du har det.. Sånn var det her og forrige gang.. Men det endrer seg når barnet kommer ut.. Denne gangen har det vært helt anderledes...:)

Gratulerer med 12 uker!!!

Kjedelig at du skal ha det sånn i denne tida hvor dere skulle gledet dere over det store som skal skje :-/
Men du får bare prøve så godt du kan og glede deg i hvertfall, hjelper nok med en ul :-)
Lykke til!

Gratulerer med 12 uker! Uff ja, det skal ikke alltid være lett med de der mannfolka.. Håper UL'en gir litt glede da slik at du har noe gøy å tenke på

Back
Topp