12 uker ...

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Feriret med svangerskapets første oppkast! Hadde det helt likt sist også, på dagen 12 uker så sto jeg å ropte på elgen...

Ikke nok med det, jeg lå på rygg i senga å sku slappe av da jeg har hatt hodepine i to dager.. Jadda... Spruten sto rett opp og kom rett ned igjen.. Ble ingen avslapping på meg da -.- Inn i dusjen, trekke av senga bla bla bla... Jeeei for uke 12 :P

Hihihi..er det ikke i uke 12 sånne ting skal avta? 
Uffh..håper du snart blir kvitt det..her har heldigvis kvalmen sluppet litt tak,men jeg er skikkelig sliten og såå vondt  i hodet om dagen..er forferdelig! Orker ingenting... :(

Var sånn sist også. Så kastet jeg opp en gang om dagen i en uke eller to. Så jeg håper ikke det blir verre enn det :P

Uffh... slitsomt da.. :/ 
Håper jeg ikke får noe mer av kvalmen jeg hadde stort sett hele juli.. kjenner kvalmen melder seg litt når jeg er sulten..men har lært å hive i meg mat da, så da pleier det å gå over heh..
jeg fikk så vondt/stikninger i magen hver gang jeg kastet opp jeg.. skikkelig ubehagelig :(

er 14 uker i dag, har spydd hver dag siden uke 6... med storesøster spydde jeg hver dag fra uke 6 til 29-30... deilig! ser ut til at dette svangerskapet blir likt.... sisst bestemte jeg meg for ALDRI mer!!! kvalme og spying og bekkenløsning i så mange måneder... men ville jo gi jenta mi en bror eller søster, så nå sitter jeg igjen med helt like svangerskapsplager som sisst... og igjen sier jeg ALDRI mer!!  hehe... men uansett... samme hvor vondt å ubehagelig man kan ha det i uker eller måneder, og uansett hvodan fødselen blir, når man får resultatet i armene sine <3 det er bare SÅ verdt det!!! <3

Oofffhhh..det der hørtes virkelig ikke godt ut!! :/ Orket du jobbe da? usjamei..men man glemmer vel alt sånn når man har babyn i armene ;) hehe

Back
Topp