12 uker!

FrøkenFin

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Septemberlykke 2021
...og første trimester er overstått!
Tenk at det ligger et lite mini-menneske inni magen min - med ferdiglagde organer og alt mulig! Tenk at kroppen min har laget et lite menneske!

Det er så magisk og fasinerende, og veldig stas :D
Nå blir det ikke fullt så hemmelig lenger, ingen facebook-oppdatering, men folk vi møter i hverdagen kan godt få vite om det - hvis det faller seg sånn å fortelle om det.

Gleder meg til å få kul på magen, og kan vise frem graviditeten!
...og på fredag skal vi dra på organrettet ultralyd for å sjekke at alt er i orden med organer, det gleder jeg meg veldig til <3

Gratulerer! Gleder meg til det blir min tur :)

Ååå, så stas:) Gratulerer så mye!! Må være deilig å være over den magiske grensen og senke skuldrene... har du begynt å få noe mage eller?? Kommer sakte, men sikkert etter deg! hehe.. er 10+2 idag,egentlig 11+4(men ble satt tilbake på ultralyden)... gleder meg til jeg å passere de TOLV! ;)

hurra! :) :) ikke mange dagen til jeg følger etter og det er så herlig!!!! senker skuldrene automatisk da, og det skal bli godt!

kos deg på ul :) er det noe grunn for at du skal på organrettet ul btw? (hvis jeg får spørre)
har ikke hørt om det. :)
kleeeeeeeeeeeeeeem

Gratulerer så masse!! Jeg kommer etter imorgen :-) Jeg skal også på UL på fredag (12+1). Håper da å få se en frisk og fin baby, har ikke vært på noe UL enda, så føler det er større enn selve 12 uker milepælen:-) Etter det føler jeg at jeg virkelig kan slappe av og nyte ferien som starter neste uke!!(Hvis alt er iorden da)

Gratulerer:) Jammen går det fort! Lykke til på UL, blir nok stas:)
Deilig og kunne si nyheten til kjente man møter:) Og om ikke lenge har vi en babykul på magen:)

Her tror jeg nok at jeg poster nyheten på facebook om 4 dager, når jeg når de magiske 12 <3

Tusen takk alle sammen! :D

potetskrell skrev:
hurra! :) :) ikke mange dagen til jeg følger etter og det er så herlig!!!! senker skuldrene automatisk da, og det skal bli godt!

kos deg på ul :) er det noe grunn for at du skal på organrettet ul btw? (hvis jeg får spørre)
kleeeeeeeeeeeeeeem

Det er ikke noen annen grunn enn at vi gjerne vil sjekke at alt er i orden. Ønske fra sambo egentlig, men jeg syns det er helt greit. Er førstegangs, er vel lov å være litt hysterisk da, hehe...

Gratulerer!! :) Kos deg med magen og det lille underet! :)
Kommer etter i morgen, og jeg gleder meg. Skal på ul på fredag:)

Gratulere så masse!
For en deilig følelse!

FrøkenFin skrev:
Tusen takk alle sammen! :D

potetskrell skrev:

kleeeeeeeeeeeeeeem

Det er ikke noen annen grunn enn at vi gjerne vil sjekke at alt er i orden. Ønske fra sambo egentlig, men jeg syns det er helt greit. Er førstegangs, er vel lov å være litt hysterisk da, hehe...

selvfølgelig lov å være "hysterisk"!!! hehehe.
dette er mitt andre barn, og var ikke på tidlig ul med første..men denne gangen var det ikke snakk om noe annet!! hehe. så man blir ikke mindre hysterisk med neste barn ;)

Back
Topp