12 uker :)

Endelig har jeg kommet til de magiske 12 ukene :)
Så no er det bare til å glede seg til ul på mandag Håper veldig på å kunne senke skuldrene litt da ja...

Var innom Barnas Hus i dag og så på vogn, og da endte jeg med å sette en av til mandag etter jeg har vært på ul. Sist jeg gikk gravid så jeg og på vogn før ultralyd, holdt på å kjøpe den men manglet 400,- på kontoen... glad var jeg for det for på ultralyden viste det seg at jeg ventet tvillinger :) Ville ikke gjøre samme "tabben" denne gangen, så jeg la den bare av... hehe

gratulerer følger etter på søndag ;)

spennende med vogn, hvilken har du sett på? Ul blir moro da!! 

L86 skrev:
gratulerer følger etter på søndag ;)

spennende med vogn, hvilken har du sett på? Ul blir moro da!! 

Det blir denne mountain buggy, svart bag, brun sportsvogn og svart voksi pose :)

den er fin! venninna mi har den og er veldig fornøyd :) selv sverger jeg til TFK `n min :) 

*2 prinsesser & en spire* skrev:

L86 skrev:
den er fin! venninna mi har den og er veldig fornøyd :) selv sverger jeg til TFK `n min :) 

Så bra å høre :) Jeg tenkte litt på TFK`en og...

Synes egentlig de vognene er like fine, men valget falt på TFK da den blir mindre lagt sammen + at bagdelen er endel større enn på mountain buggy. Vi kunne bruke den delen mye lenger enn det gjevngamle barnet til venninnen min kunne i mountain buggyen. Moro med ny vogn er det uansett 

Gratulerer med 12 uker! Vi driver og kikker på søskenvogn vi, men kommer nok ikke til å kjøpe før om en god stund tenker jeg. Mountain Buggy er veldig fin, selv har vi Brio Sing fra før av, pluss to reisetriller, så det holder nok med en søskenvogn her. :)

Gratulerer så masse med 12 uker
  Selv har jeg veldig dårlig erfaring med de voksi urban vogn posene. Glidelåsen revner veldig lett, og låsen går isykker. Sendte første pose i retur, fikk ny pose, varte i et par måneder, så  oppsto samme problemet.  etter mye krangling med produsenten, fikk jeg tilslutt byttet posen til en voksi classic pose, og den har jeg vært strålende fornøyd med. Blir å bruke den til nr to.

Gratulerer med 12 uker! Den vognen liker jeg veldig godt også:) Men en ting som gjør meg i tvil er at man ikke kan velge å ha babyen mot seg hvis man vil når man ikke bruker bagen lenger. Eller gjør ikke det noe?

Gratulerer :o) Jeg er og 12 idag :o) Men venter nok med vogn til etter jeg har passert 24, gjorde det sist....men blir tvillingvogn her,og de liker jeg egentlig ikke, så er ikke noe kjøp jeg gleder meg til...

Jeg og ville vente med vogn, men kom over et kjempe tilbud og da kunne jeg ikke la være :) I morgen er det endelig tid for ultralyd :) Gleder meg masse, men gruer meg litt og... Grugleder meg heter det vel da:)

Gratulere med 12 uker Her trenger vi ikke å kjøpe vogn, har fra førstemann:) Blir nok noe nytt..ny vognpose skal kjøpes.

Takk alle sammen  :) det er godt å komme over de magiske 12 :)

No er det bare 2 timer til vi skal på ultralyd :) Grugleder meg... Gleder meg til å se den lille, men gruer meg litt og, er redd det er noe gale... Men har hatt et "fint" svangerskap så langt med masse symptomer som kvalme og oppkast, så jeg tror/håper at alt er bra inni her :)

Back
Topp