Initram Flørter med forumet 15 Des 2011 #1 I dag er jeg 12 uker! Hurra!! Legen min fant ut at jeg var et par dager lenger på vei enn jeg trodde, så da er vi foreløpig 12 uker på vei! :D Gleder meg til UL <3 Flere som snart kan puste lettet ut? :)
I dag er jeg 12 uker! Hurra!! Legen min fant ut at jeg var et par dager lenger på vei enn jeg trodde, så da er vi foreløpig 12 uker på vei! :D Gleder meg til UL <3 Flere som snart kan puste lettet ut? :)
S SogS Forelsket i forumet 15 Des 2011 #5 hope<3 skrev: gratulerer med 12 uker :) jeg er 12 uker på mandag :):) Jeg og er 12 uker på mandag, og da skal jeg og til jordmor. :) Dersom hun hører etter hjertelyden og finner den, skal jeg puste lettet ut! :)
hope<3 skrev: gratulerer med 12 uker :) jeg er 12 uker på mandag :):) Jeg og er 12 uker på mandag, og da skal jeg og til jordmor. :) Dersom hun hører etter hjertelyden og finner den, skal jeg puste lettet ut! :)
Christine88 Elsker forumet 15 Des 2011 #6 Gratulerer så mye med 12 uker:D Selv er jeg 12 uker neste fredag! Har vært avslappet de siste par ukene egentlig, for hørte hjertelyden for over 2 uker siden:D
Gratulerer så mye med 12 uker:D Selv er jeg 12 uker neste fredag! Har vært avslappet de siste par ukene egentlig, for hørte hjertelyden for over 2 uker siden:D
O OldieGoldie Elsker forumet 16 Des 2011 #10 Gratulerer til deg!! Jeg er 12 uker i dag også!! Kjempe deilig!!!
Mialille Forumet er livet 16 Des 2011 #12 Gratulerer. :) Jeg var også 12 uker i går. :) Og puster lettet ut, men har også gjort det en stund. :)
Gratulerer. :) Jeg var også 12 uker i går. :) Og puster lettet ut, men har også gjort det en stund. :)