12 uker

Bergie

Glad i forumet
iflg UL termin er jeg 12 uker i dag, jippi, deilig, iflg menstermin er jeg 12 uker i morgen, moro å ha kommet til 12 uker, og det var kjempe moro på UL, spire spratt rundt og var veldig aktiv og alt så bra ut, tok utvendig UL også, for livmoren var kommet langt opp deilig, kejnner bevegelser også..

Vi har ikke fortalt det til noen enda og skal heller ikke gjøre det på en liten stund, er så deilig å ha en  hemmelighet bare min kjære og jeg, dette er vårt og det er så godt å ha det for oss selv bare en liten stund til :) har begynt å få mage nå, så spørs hvior lenge jeg kan "skjule det" hehe, vil ikke at de skal gjette det av seg selv.

Vi er akkurat kommet hjem, sovet hos mor og far i natt, var på middag der i går, så la vi lilleprinsen og så dro jeg og mannen min på kino og etter det gikk vi ut å tok noe godt og drikke og noe snacks (jeg drakk isvann vel å merke), og koste oss til klokka tolv da drio vi tilbake, fikk sove lenge i dag, mamma tok prinsen. deilig.

Ønsker dere en fin dag damer :)

Gratulerer med tolv uker. Bare tre uker til det er min tur.

HURRA!!! Gratulerer med 12 uker! Hørtes jo ut som en fantastisk "feiring" av de 12 ukene også :) Så herlig at dere enda har igjen å fortelle godnyheten!!! Jeg syns det var så stas at jeg kunne gjerne tenkt meg og gjort det igjen :-P Kos deg med den gryende magen og hemmeligheten! :)

Gratulerer med 12 uker

Har feiret vår 12 uker med raspeballer (komler) hos min mor og far i dag

Gratulerer med 12 uker!! En milepæle på veien til 9 mnd :-D

Back
Topp