12 uker!!!

LilleMy86

Elsker forumet
Endelig er dagen her!!! [:D]Dette har jeg ventet på nesten helt siden jeg fant ut at jeg var gravid.. [:)]
Da må man vel kanskje begynne å innstille seg på at det faktisk kan komme en liten krabat i mars da[:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så masse til dere andre som har rundet 12 uker!![:D]

Yey!!Jippi!!Nå er neste mål UL eller?sånn var det i allefall sist hos meg. Alltid noe å vente på[8D] Men gratulerer så mye med å komme over de 12 første ukene, jeg følger etter om en ukes tid![;)]

Neste mål er jordmor time før UL, så ordinær UL [:D][:D]
Nå er det store spørsmålet når vi skal offentliggjøre nyheten[:)]
Er så usikker på det..[&:]

Den siste uken går fort **Haley** [:D][:D] Masse lykke til!![:D][:D]

ORIGINAL: LilleMy86

Neste mål er jordmor time før UL, så ordinær UL [:D][:D]
Nå er det store spørsmålet når vi skal offentliggjøre nyheten[:)]
Er så usikker på det..[&:]

Den siste uken går fort **Haley** [:D][:D] Masse lykke til!![:D][:D]

er det ikke bare å kjøre på da? vi har allerede sett oss nødt til å offentliggjøre det til noen rundt oss pga at jeg har vært dårlig, vi har blitt invitert bort på ditt og datt, og magen min har vokst en god del. Og så ble jeg plutselig så nervøs for at familiene våre(som ikke bor her) skulle finne ut av dette og bli lei seg for at de fikk høre det av andre enn oss, så jeg fikk helt panikk og sendte de en mms med bilde av magen min[8D]Og vips så var det gjort. Skal samle venninnene mine på lørdag, og etter det er det ikke hemmelig lenger. Ble ikke helt som planlagt denne gang, men det får bare være. Velger å tro at det går bra, og om det ikke gjør det så håper jeg og tror at jeg får støtte og forståelse fra de som allerede fikk vite det

Takk forresten![:D]

Gratulerer så mye!!!!
Jeg er også 12 uker i dag, dvs., i følge menstermin er jeg 13 uker, men jeg tror syklusen min var uregelmessig lang (fikk ikke positiv test før en uke etter at jeg skulle hatt mensen).

Gratulerer med rundet 12 uker.
Selv har jeg igjen akkurat ei uke til jeg under det "magiske" tallet. [:D]

Gratulerer så mye!

Jeg er også 12 uker i dag! Herlig!

Grattis med 12 uker!!

Jeg er også 12 uker idag! =D

Deilig å tenke på igrunn. Har gledet meg masse til denne dagen..

Gratulerer så masse til dere alle som har rundet 12 uker i dag!!!
[:D][:D][:D]

jipppiiiii her og, GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE TIL DEG OG MEG OG ALLE [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Eg runder 12 veker på søndag... Gleder meg!! [:)]

Jippi..
Gratulerer så masse med 12 uker
Ja nå er det bare resten å se frem til..
Nyt tiden og det å dele nyheten med kjente og kjære..
[:D][:D]

Gratulerer med 12 ukerne jenter!!

tripper litt etter å komme etter og at magen skal bli annet enn pløsete og småfeit;)

Satser på å komme etter om 2 uker (tror jeg det er)..!

Back
Topp