12 uker og UL i dag

Tommeline

Glad i forumet
Opprinnelig termin utifra EL er jo 1.juli, men på UL i dag sa hun 28.juni. Men blir her forde jeg.
Babyen hadde hjerteslag på 153 slag i min. Og alt så bra ut med nakkefold, nesebein, hjertet ol. Hun var så flink til å forklare og tok seg god tid. Var på riksen vi var. Babyen var 5.3 cm og sprellet rundt inni der :Heartred
24fyd8i.jpg

xqclzc.jpg

Så fine bilder! Ser ut som en skikkelig baby nå :)

Så fine bilder! Gratulerer med 12 uker :D

Å så herlig!!! En uke til jeg skal på UL, gleder meg noe helt vanvittig! :)

Kan jeg spørre om det var utvendig eller innvendig? Jeg vil være 10+4 på UL (men tror jeg blir satt frem) og merker jeg er litt skeptisk til innvendig.. Bare fordi det ikke er noe gøy å blotte seg.. hehe

Kan jeg spørre om det var utvendig eller innvendig? Jeg vil være 10+4 på UL (men tror jeg blir satt frem) og merker jeg er litt skeptisk til innvendig.. Bare fordi det ikke er noe gøy å blotte seg.. hehe
Det var utvendig UL :)

Det var utvendig UL :)

Gratulerer så mye :) Gleder meg til å bikke 12 uker jeg og!! ;) Fine bilder av nurket ditt :) Ha en fin helg :)

Back
Topp