12 uker og kjønn?

Bkno7006372

9.mai 2014 <3
Er såååå ufattelig spent på om det er en prins eller prinsesse i magen min og klarer ikke å vente med å finne det ut <3

Har tidlig UL i sljtten av måneden (da er jeg 13 uker) og lurer på om det går an å se det om babyen ligger riktig til så tidlig? :)

Noen som har erfaring? :D

Jeg fikk vite (ikke 100% da, men 95 % sikkerhet) i uke 13. Gynekologen sa da jente og det stemte også. Hadde da hatt guttefølelse før ultralyden, men veldig stas var det med å få enda ei jente. <3

Jeg skal i uke 14! Da er det visst lettere å se :)

Ikke denne gangen jeg har fått vite jente, er bare 10+6 og for tidlig å se enda. Forrige graviditet jeg fikk vite så tidlig. Veeeldig spent denne gangen også, så håper å få vite det på neste ultralyd i uke rundt 14.

Ikke denne gangen jeg har fått vite jente, er bare 10+6 og for tidlig å se enda. Forrige graviditet jeg fikk vite så tidlig. Veeeldig spent denne gangen også, så håper å få vite det på neste ultralyd i uke rundt 14.

Det blir veldig spennende å høre om du er like heldig denne gangen også:D å få enda ei jente hadde jo vært moro, men det hadde jo vært ekstra moro med en gutt denne gangen da?:D

Det blir veldig spennende å høre om du er like heldig denne gangen også:D å få enda ei jente hadde jo vært moro, men det hadde jo vært ekstra moro med en gutt denne gangen da?:D
Ja veldig veldig spent. Har mest jentefølelse denne gangen, mens alle rundt tror gutt, så kanskje jeg har feil følelse denne gangen også;).

Når jeg skulle ha mellomste jenta så fikk jeg vite i uke 18 at det var en gutt....men ut kom ei jente, rimelig sjokkert ja.

Spennende! :) vi skal på medisinsk ultralyd mellom uke 13-14.. håper først og fremst at alt er bra!! Men hvis vi i tillegg får vite kjønnet er jo det en ekstra gave :)

Vi skal på ultralyd i uke 13, og håper så inderlig at hun kan se hva det blir <3 er såååå utrolig nysjerrig nå :D

Var på ul i går hos gynekologen, og han kunne ikke se noe kjønn. Er veldig tidlig å se noe når man er 12 uker. Jeg var 12+3 i går.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Jeg var på tidlig ul med førstemann i uke 12. Fikk da spørsmål om vi ønsket å vite kjønn siden hun SÅ tydelig kunne se det. Fikk da vite at vi ventet helt klart en gutt, men ble jente.. så tror det blir litt bingo hvis de sier det så tidlig

Back
Topp