12 uker og ingen mage...?

Jeg fikk ikke mage før ca uke 18 første gangen. Fikk tidligere nå som 2 gangs og syntes nesten det var merkelig og alle har spurt om det er 2 siden jeg er større. Men er bare 1. Magen kommer når den kommer. Folk bærer babyen forskjellig og selv om jeg bærer den utvendig så magen min stikker skikkelig ut så var det nesten ingenting i uke 12. Brukte min egen bukse i uke 19 sist, Er i uke 19 nå og kan bare glemme det denne gangen. Magen kommer når den kommer og den blir tung og i veien. Så bare ta det med ro. Den popper plutselig ut.

Jeg hadde synlig mage først i uke 30, men selv da en liten mage.

Jeg hadde en knapt synlig mage i uke 28, så det er store variasjoner. Magen kommer etterhvert :D

Kun de som visste om graviditeten som så magen når jeg var 20 uker på vei med 3 barnet. Barn 1 og 2 syntes før denne luringen :)

Når jeg lå på ryggen og "tynna" inn magen kunne jeg se en mini kul i uke 14-15 :)

Jeg hadde ingen mage i første svangerskap før i uke 16, da poppet den litt, men den var vel ikke ordentlig merkbar før i uke 20. :) Nå er det litt annerledes, synes det vises godt nå og er i uke 17. :)

Jeg fikk ikke mage før jeg var 22 uker. Før det så det bare ut som jeg hadde spist litt mye middag :P

Ja dette er mitt første svangerskap :) håper alt er fint og at det er normalt ... men ligger til familien å få ganske stor mage hehe. Så nå begynner jeg å bli utålmodig ;) skal på ul til torsdag så da kan jeg bli tryggere! Krysser fingrene for at den lille utvikler seg som den skal :)
Nyt tiden før magen kommer:-P. Husker jeg også savnet å få mage i starten men på slutten var jeg stor og fæl:-P. Likte magen men den var også bare i veien. Når du er førstegangsfødende så er det ikke så ofte den kommer skikkelig då tidlig:-).

Tok tid før magen syntes hos meg også. Det jeg merka var at olabuksa begynte å bli stram i livet :p

Jeg har ikke fått synlig mage før tidligst etter uke 16-17 begge gangene. Kanskje den ikke kom før nærmere uke 20, husker ikke. Ved uke 12 viste det ikke i det hele tatt.

Back
Topp