12 uker og blødninger

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
I går var jeg 12 uker og fikk en blødning. Følte det kom veldig mye, kommer mindre nå men vet ikke om det er ferdig. Hva bør jeg gjøre?

Jeg ville ha ringt legevakta eller legen min. Lykke til!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg ville ha ringt legevakta eller legen min. Lykke til!

Sent from my iPad using BV Forum
Ringte legevakten i går de ville ikke hjelpe siden jeg ikke hadde bløff så lenge, ville bare at jeg skulle ta det rolig. Men føler jeg er urolig...

Ringte legevakten i går de ville ikke hjelpe siden jeg ikke hadde bløff så lenge, ville bare at jeg skulle ta det rolig. Men føler jeg er urolig...
Blødd..

Ring legen din i morra tidlig. Hvis det blir verre iløpet av i dag, ring legevakta igjen.

Har du smerter? Om du ikke har smerter, er det mest sannsynlig bare et blodkar. Det er ikke farlig. Har ei på snart 2 som er levende bevis på det ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har du smerter? Om du ikke har smerter, er det mest sannsynlig bare et blodkar. Det er ikke farlig. Har ei på snart 2 som er levende bevis på det ;)

Takk :) vært uggen men ikke hatt direkte vondt. :) virket som det er sluttet, bare litt mørkt igjen som sikkert er litt rester..

Takk :) vært uggen men ikke hatt direkte vondt. :) virket som det er sluttet, bare litt mørkt igjen som sikkert er litt rester..
Jeg har hatt medisinsk abort (grunnet ma) og vet hva smerter en abort gir. Lover deg du hadde visst det om det var d ;) de er begynt å bli ganske store nå disse små fostrene våre. (Appen min sier størrelse med en lime) om du hadde merket om den kom ut. Merka når d kom ut når jeg hadde ma og den var kun 5 uker gammel. Dette går så bra ;)
Stor klem til deg :)

Jeg har hatt medisinsk abort (grunnet ma) og vet hva smerter en abort gir. Lover deg du hadde visst det om det var d ;) de er begynt å bli ganske store nå disse små fostrene våre. (Appen min sier størrelse med en lime) om du hadde merket om den kom ut. Merka når d kom ut når jeg hadde ma og den var kun 5 uker gammel. Dette går så bra ;)
Stor klem til deg :)

Takk :) ikke merket at noe er kommet ut heldigvis men ble veldig bekymret. Mye å tenke på om dagen. I mitt hode har den lille allerede fått et navn :) klem

Jeg ville absolutt ringt tilbake til legevakten. De må ta deg på alvor. Det gjorde de ikke da det samme skjedde med meg sist gang. Jeg bare blødde, fikk ikke vondt før 4 dager etter og da hadde jeg allerede hatt SA. Det kan være helt ufarlig at du blør nå, men det kan også være begynnelse på SA. Håper selvsagt at det bare er en uskyldig blødning :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg ville absolutt ringt tilbake til legevakten. De må ta deg på alvor. Det gjorde de ikke da det samme skjedde med meg sist gang. Jeg bare blødde, fikk ikke vondt før 4 dager etter og da hadde jeg allerede hatt SA. Det kan være helt ufarlig at du blør nå, men det kan også være begynnelse på SA. Håper selvsagt at det bare er en uskyldig blødning :)

Blødde du hele tiden, eller var det bare litt?

Blødde du hele tiden, eller var det bare litt?
Først kom det litt, så litt mer etter en stund, så sluttet det litt før det begynte igjen. Sånn holdt det på et par dager, før det da begynte å komme mye mer. Og da kom smertene og. Men silblødde gjorde jeg ikke før etter jeg hadde fått tabletter på sykehuset for å "få det ut".

Først kom det litt, så litt mer etter en stund, så sluttet det litt før det begynte igjen. Sånn holdt det på et par dager, før det da begynte å komme mye mer. Og da kom smertene og. Men silblødde gjorde jeg ikke før etter jeg hadde fått tabletter på sykehuset for å "få det ut".

Har sluttet å blø no, hvis det kommer mer da ringer jeg med en gang..

Det må du!
Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning :)

Jeg også. Prøver å ta det veldig med ro i håp om at det hjelper. :)

Godt å høyre at det ga seg! So ekkelt med blødninger :( man veit liksom aldri! Håpar det holder seg langt langt vekke :) klem

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Hvordan går det med deg? :)

♡ Februar 2015 ♡

Godt å høyre at det ga seg! So ekkelt med blødninger :( man veit liksom aldri! Håpar det holder seg langt langt vekke :) klem

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡
Var veldig ekkelt når det begynte på lørdag var kjempe redd. Men virket bare som det kom mye blod en gang og etterpå virket det som det bare var blodet som ikke var kommet ut. Ingen blod søndag, men er redd det skal starte igjen. For håpe eg får høre hjertelyd på fredag :) klem

Hvordan går det med deg? :)

♡ Februar 2015 ♡
Det går bedre no når blodet har gitt seg :) håper bare det går bra med den lille. Håper jeg får høre hjertelyd på kontroll på fredag :)

Back
Topp