12 uker idag!

Camomille

Gift med forumet
Ja, da var det vår tur... Hurra! Gratulerer til alle andre som også har bikket de tolv første, nå de siste dagene :))

(Hadde bare dagen vært god... Uff. Går og legger meg..) Vet jeg ikke skal klage, jeg er tross alt heldig.. men formen svikter meg så, jeg har så vondt og er så sliten, at tårene kom i kveld. Bare noen få.. men nødvendige. 

Lille kråka skrev:
gratulerer:) Lov å grine litt, da føles verden lettere etterpå:)

Gratulerer så mye med 12 ukeremoticon Håper formen din snart blir bedre. Veit desverre altfor godt hvordna du har det. Kjenner til tårene og at du er LEI og vil bli deg selv igjen! Store trøsteklemmer til degemoticon

Lille kråka skrev:
gratulerer:) Lov å grine litt, da føles verden lettere etterpå:)

Takk. Ja, det er ikke bare bare alltid. Jeg savner å være den blide jeg ellers er. Den som leker med ungene i gata og har overskudd når jeg kommer inn igjen. Nå er det monstermamma fra ende til annen til tider. Leker ute med ungene, men mangler liksom overskuddet. Gjør det på bekostning av meg selv. Det er gøy for dem, helvete rett og slett for min del. På grunn av kroppens funksjon om dagene. og det er trist. GLEDER meg til å virke som jeg skal igjen. Håper det blir snart.

Back
Topp