12 uker i dag

Kanutten80

Gift med forumet
Tenk at 1. trimester er ferdig, nå begynner 2. trimester å skuldrene kan senke seg litt.
Vært hos jordmor i dag, alt så bra ut. Den lille hadde 161 hjerteslag.
Jeg har blitt henvist til morgenrøden, det er de som jobber med fødselsangst. Fikk veldig fødselsangst sist jeg var gravid. Fikk også en tøff fødsel som endte med keisersnitt, dette gjorde det ikke noe bedre.
Så nå skal jeg få pratet med jordmødrene som jobber der, godt å kunne prate med noen som har forståelse.

Takk for det. Ønsker planlagt keisersnitt denne gangen. Holdt på i 2 døgn med rier, også endte det i hastesnitt til slutt. Jeg får se hva de sier på sykehuset.
ORIGINAL: ElinR

grattis m 12 uker[:D][:D][:D] huff den føds. angsten er ikke noe særlig. håper du får pratet med jordmor/lege og at de tar deg på alvor og sier ja til dine ønsker (dersom du har noen spes ønske for neste føds da)[:)]

Gratulerer med tolv uker snuppa!! [:)]

Takk for det jenter[:D]
Det er helt utrolig at jeg er 12 uker[:D]

Snuppa jeg er så glad for at vi endelig har nådd 12 uker!! Gratulere kjempe masse[:D][:D]
Håper du får god nytte av å være henvist videre og slipper å gå med angsten din videre alene[:)]

Gratulerer med 12 uker[:D][;)]

grattis med 12 uker, kan senke skuldrene litt nå ja.
ja godt du får litt oppfølging på det da, ikke godt å ha helt panikk for fødsel. håpe du får en fin fødsel denne gangen da ihvertall

Gratulera med over 12 uker! For en milepæl hæ?[:D]
Lykke til i de resterende uker! Det går fort!![;)][:D][:D]

Trist med fødselsangsten, håper de kan hjelpe deg [:)] tenker du å prøve å føde naturlig eller vil du ha bestemt ks med dato og alt?
[hr]Edit: Såg du hadde svart Elinr[:)] håper du får innvilget ks da[:D] krysser fingre for det!

Takk for det jenter[:D]
Håper i allefall at jeg blir tatt på alvor på sykehuset. Hvis de ikke går med på keisersnitt, så ønsker jeg at hvis det går så og så mange timer uten fremgang, at det da blir keisersnitt.
Det ble veldig mange timer forje gang, å da var jeg helt tappet for krefter.

Når jeg ser tilbake nå, så har første trimester gått veldig fort.
Gleder meg til å fortelle foreldrene våre om den store nyheten på mandag[:D]

Back
Topp