12 uker i dag

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Hei og hopp

I dag er jeg 12 uker. Har lakt på meg 1.9kg og kvalmen er nesten borte. Bare bitte litt kvalm om morgnen nå. Men det kan jeg leve med[:D]

Endelig er livet herlig igjen[:D]

Gratla med 12 uker! Godt å høre at formen er bra.

Jeg er fremdeles godt under et kilo fra startvekta, men så er jeg fremdeles kvalm også da.

Ha en super dag!

Egentlig er jeg fortsatt 5 kg under startvekta. Fikk rn virusinnfeksjon som gjorde at jeg gikk ned 7kg på to uker. Siden jeg har vært så kvalm har vekta nogenlunde holdt seg til nå

Gratulera med tolv veker!!!!
Gler meg til det er min tur.... Ein veke og ein dag igjen....

Gratulerer med 12 uker!! Jeg er 12+2 og er kjempeglad for at faren for spontanabort er mye mindre nå. Jeg har ikke lagt på meg særlig i antall kilo, men føler noen bukser begynner å bli trange. Hvordan er det med deg? Jeg lurer sånn på når magen begynner å vise.

har vokst ja, måtte legge vekk olabuksa allerede i uke 10. Var litt deprimert da. Men førstemann gikk jeg med olabuksa til jeg var 6mnd.  Det syns ikke så veldig enda. Men om kveldene når jeg er oppblåst kan man se det. Jeg tror jeg blir diger denne gangen[:@]

Gratulerer med 12 uker og lykke til videre selv er jeg 11+3 på lørdag kan jeg slå inn det magiske tallet

Back
Topp