12 uker i dag :-)

Love

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Det er så herlig å være ferdig med de første 12 ukene men jeg har kjent roen senket seg i uke 10 når jeg var på ultralyd. Da så jeg en livlig liten baby det var helt utrolig hvor ferdig den var og jeg blev satt fram 4 dager.

Det herligste var når jeg fortalte datteren min at hun skal bli storesøster , hun blev så utrolig glad... At jeg blev så rørt...

Hun gir nå hver kveld nattakos til babyen også :-)

Så utrolig koselig! :) artig når dem blir glade og vil snakke med babyen!
Er hun gammel? Min gutt på 3 år skjønner ikke noe han, bare går rundt og sier at han er storebror, og så blir han sint når jeg sier at han SKAL BLI storebror :P

Så koselig! :) Sønnen min på 6 år gleder seg også masse! :) Han synger for magen min om kvelden og i går ville han kose magen mens han sang! Hehe... Tydelig at han går og tenker mye på det, for hvis vi feks kjører bil så kommer det plutselig et spørsmål om babyen rett ut fra det blå :) Det er så koselig når de gleder seg så!

Så utrolig koselig! :) artig når dem blir glade og vil snakke med babyen!
Er hun gammel? Min gutt på 3 år skjønner ikke noe han, bare går rundt og sier at han er storebror, og så blir han sint når jeg sier at han SKAL BLI storebror :p
Min er 6 år :-) det er nok vanskeligere å forstå for en tre åring.

I går va vi kommet til uke 12 så tiden går nå fremover xsmile9 Kjenne jeg glede meg til å få kjenne liv på utsiden. xsmile9

Last edited:
Back
Topp