12 uker i dag

Heila

Gleder meg til å kjenne liv
Novemberlykke 2015
Ja, så våknet jeg opp til dag 12+0. Det er rart å endelig ha kommet til dette magiske punktet. Det er fra nå jeg skal senke skuldrene Vel, skulle heter det nok. Jeg skal på ny ul 13+3, og etter det SKAL jeg senke skuldrene, helt sikkert :D Ikke at jeg har dem helt oppetter øra lengre, det begynner faktisk å føles ganske greit. Altså, jeg er ikke så nervøs lenger. Men det kan fortsatt være problemer med den lille, så jeg venter veldig spent på å få se h*n igjen om halvannen uke.

God uke alle sammen :)

Så flott, Heila! Gratulerer så mye med å ha nådd den første, magiske grensen. Det er bare å se fremover, kose seg og glede seg over hver dag. Tiden går likevel så usannsynlig fort og plutselig har du babyen din her. Lykke til med ny UL om halvannen uke og god uke til deg også! :)

Gratulerer med 12 uker! :)

Tusen takk alle sammen :)
Synes faktisk siste uken har gått fort selv, (andre uker fryktelig tregt) :)

Gratulerer med 12 uker!!! ❤️:) Jeg også syntes de ukene tok vanvittig lang tid, men nå har det gått enda 11 uker og jeg er i uke 23+1 allerede... De siste ukene har gått fort!! :) lykke til videre!

Gratulerer med 12 uker!!! ❤️:) Jeg også syntes de ukene tok vanvittig lang tid, men nå har det gått enda 11 uker og jeg er i uke 23+1 allerede... De siste ukene har gått fort!! :) lykke til videre!
Takk:) Tror nok ukene etterhvert begynner å løpe ja, når man endelig skal begynne å nyte :) Gleder meg veldig til en lang gravid sommerferie :)

Back
Topp