12 uker i dag :)

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Endelig har jeg nådd 12 ukers merket! Litt skuffet over at det er enda en uke igjen til jeg kan si jeg er i andre trimester, men det nærmer seg hvertfall. Håper alt står bra til med nurket, synes det er skrekkelig lenge å vente til oul i november med å se hvordan det går.

Grattis :) hvor langt er du på vei ved oul?
Da er jeg 18 uker på vei. Det er vel da det normalt tas, men jeg synes det er lenge å vente. Vurderer en privat ul før det, men mannen min synes jeg burde være tolmodige og vente til november. Vi var på tidlig ul i uke åtte og da var jo alt bra så for håpentligvis er det det enda.

Da er jeg 18 uker på vei. Det er vel da det normalt tas, men jeg synes det er lenge å vente. Vurderer en privat ul før det, men mannen min synes jeg burde være tolmodige og vente til november. Vi var på tidlig ul i uke åtte og da var jo alt bra så for håpentligvis er det det enda.
Jeg har allerede hatt to, og skal på en til på mandag. Uten de tror jeg at jeg hadde sliti litt med tålmodigheten min ;) får ett par til også, da legen har ul ;)

Jeg også! Er kjempedeilig, men har hatt såpass sterke symptomer hele tiden denne gangen i motsetning til når jeg har mistet, så har hatt god følelse stort sett hele tiden :)

Back
Topp