12 uker i dag!!!! :))

LykkeligMamma83

Forelsket i forumet
I dag er jeg 12 uker på vei... GODT!!! :))
Og i morgen skal jeg prøve å begynne å jobbe igjen.. Er 50% sykemeldt fram til nyttår; greit å starte rolig etter å ha vært 100% sykemeldt en måneds tid (pga kvalme som ble verre og verre - og mye oppkast). 
Satser på at ting vil gå lettere framover! ;) *HÅPER* :))

Gratulerer:-) Lykketil på jobb, greit å starte rolig.

Tusen takk! :)

Gratulerer med 12 uker!!
Og lykke til med jobbstart!emoticon

Gratulerer med 12 uker (men hvorfor står det 11+6 i tickeren?)

Jeg er 12 uker i morgen, men slapper ikke av før 12.desember når jeg skal til jordmor og høre hjertet.
Mener jeg kjenner at mini turner inni der...hehe,det er noen bittesmå "dytt" nederst i magen min...

Gratulerer så mye :) Jeg er også tolv uker i dag! JIPPI!

Du er heldig som fikk en rolig start etter lang tid hjemme. Jeg har vært hjemme i 3 uker og begynte i 100 % i forrige uke igjen. Etter 2 dager på jobb måtte jeg slappe helt av i 1,5 dager, er ikke helt på topp i dag heller kjenner jeg... Så lurer litt på om jeg skal få en sykemelding i 50 %... Lykke til på jobb i alle fall!!

*Snuppo+1+1* skrev:
Gratulerer med 12 uker (men hvorfor står det 11+6 i tickeren?)

Jeg er 12 uker i morgen, men slapper ikke av før 12.desember når jeg skal til jordmor og høre hjertet.
Mener jeg kjenner at mini turner inni der...hehe,det er noen bittesmå "dytt" nederst i magen min...

Hmmm.... Skjønner ikke helt det der jeg heller.. Må vel inn å forandre på noe igjen da. De regner nok ut svangerskapet annerledes i usa. Men jeg er 12 uker i dag altså!! ;)

Så gøy å kjenne litt bevegelse da.. :))

*Zion* skrev:
Gratulerer så mye :) Jeg er også tolv uker i dag! JIPPI!

Du er heldig som fikk en rolig start etter lang tid hjemme. Jeg har vært hjemme i 3 uker og begynte i 100 % i forrige uke igjen. Etter 2 dager på jobb måtte jeg slappe helt av i 1,5 dager, er ikke helt på topp i dag heller kjenner jeg... Så lurer litt på om jeg skal få en sykemelding i 50 %... Lykke til på jobb i alle fall!!

Gratulerer til deg og!! :))

Ja, jeg er nok heldig... Men jeg kjenner at jeg klarer ikke 100% enda.. Det går bare ikke. Så heldigvis mente legen også det samme! Er litt spent på å komme tilbake igjen da... "Grugleder" meg litt... Men det går nok bra. Alle på jobben vet nå at jeg er gravid, og hvorfor jeg har vært borte. De er forståelsesfulle, så jeg regner med at de gir meg en rolig start.. Har gode kollegaer! :)

Grattis med 12 uker! 

Tusen, tusen takk!!! :))

Gratulerer, og lykke til med formen:)

idabh skrev:
Gratulerer, og lykke til med formen:)

Takk for det!!! Er veldig spent i forhold til formen. Jeg jobber på barneskole og SFO - hvor det fort kan bli en del stress - og jeg takler ikke stress i det hele tatt enda; da blir jeg kjempedårlig med en gang, og kan kaste opp. Så det skal bli spennende det her... Heldigvis at jeg skal begynne rolig da.. Det er godt!

Back
Topp