12 UKER I DAG --oppdatert--

Marit 83

Elsker forumet
Yess, da var jeg og kommet dit og skal til jordmor i morgen [:D]
Har kjent spark flere ganger nå og gleder meg masse til ultralyden på tirsdag [:D]
Er kjempespente på å fortelle det til familiene våre i dag [:)]
Først av alt er det litjsnuppa i huset som skal få høre at hun skal bli storesøster
og er veldig spent på hva hun kommer til å si [:D]

[:D][:D][:D][:D] HURRA FOR I DAG [:D][:D][:D][:D]

åååååååå......dagen må jo bare bli fantastisk!!!! 12 uker, en milepæl. Gratulerer så masse. Oppdater oss seinere idag da åssen besteforeldrene mottok glanyheten [:D]

ORIGINAL: Vinterdrøm

åååååååå......dagen må jo bare bli fantastisk!!!! 12 uker, en milepæl. Gratulerer så masse. Oppdater oss seinere idag da åssen besteforeldrene mottok glanyheten [:D]

Ja det føles som en bra dag [:D] Skal oppdatere dere ja [;)]
Storesøster skal få lov til å bli med til jordmor i morgen, det bli spennende
for henne tror jeg [:)]

ORIGINAL: Vinterdrøm

Gleder meg til å høre reaksjonen[:D]

Uff...[&:] Dette ble ikke som, forventet...jenta vår ble ikke glad i det heletatt da vi fortalte det henne og
hun ville nesten ikke ha på seg t-skjorta som vi hadde kjøpt til henne heller... [:(]
Ble så hun hadde den på da vi skulle til mamma og pappa nå, men hun viste den fram og tok den av seg
med en gang...[&o] Mamma ble jo kjempegla, pappa har ikke kommet hjem enda...men jeg ble
veldig trist når storesøss ikke viste en glad reaksjon...[:(]
Hun er 4 1/2 og har ei lillesøster fra før hos pappa`n sin og sier "Det er nok med beibi hos pappa..."
Huff...hva skal jeg gjøre, hva skjal jeg si!??! Skal jeg la det ligge sånn at hun får sjans til å begynne å snakke om det selv eller? Dette er helt nytt for meg...aner ikke hva jeg skal gjøre...[&o] HJELP [:(]

Tenker at vi lar mamma passe på snuppa mens vi drar og forteller det til mamma`n og søstra til sambo...[8|]

Jeg trenger råd...virkelig...dette ble så leit liksom...hadde gleda meg til å se hvor glad hun skulle bli når vi
fortalte det...hmmm...er vel flere forskjellige reaksjoner, men...dette gjorde meg bare veldig trist og lei... [:(]

Back
Topp