12(?) uker i dag:D

MammaTilFelixOgLiam

Elsker forumet
I følge legen legen er jeg 12uker på vei i dag viss det ikke er noe annen grunn til at livmora mi er så stor da[8D] Når jeg kjenner etter så merker jeg at det hadde vert utrolig godt å ha vert 12uker i dag altså, kommet over den "magiske" grensa liksom:):) Åååh, gleder meg sånn til jeg skal på ul neste mnd, så jeg endelig får et litt sikrere svar på hvor langt jeg er på vei[:D] Kjedelig å ikke vite liksom... er jo en god del fra 7uker til 12uker da[&:] Nei hååper egentlig jeg er så langt på vei som legen mener, pluttselig en del mindre tid å vente også da[:D] Men utrolig kjedelig at jeg kansje ikke hører til på mars forumet lell da[&o] nei blir spennende å se[:D]

oioi, så utolig spennende[:D] Blir spennende å se hva de sier på ul når du skal dit da[:)] men det hadde jo vært godt å være 12uker på vei, enn 7 da:)hihi.. virkelig spennende det her[:)]
Jeg skal selv på ul til Fredagen, for å skjekke om det er flere som bor inni meg[;)]hehe.. vi har nemmelig store sjangser for å få tvilliger, og legen tror nesten at det er det.
Jeg har begynt å få litt baby mage, så enten så er det to inni der, eller så er jeg lengre på vei enn det vi tror[;)]eller så er det flere inni der og lengre på vei[:)]så jeg gleder meg til ul på Fredagen, blir spennende å se[;)]hihi

hvorfor mener han plutselig d?? husker du ikke siste mensens første dag?? nysjerrig[8D]

ORIGINAL: thessa88

oioi, så utolig spennende[:D] Blir spennende å se hva de sier på ul når du skal dit da[:)] men det hadde jo vært godt å være 12uker på vei, enn 7 da:)hihi.. virkelig spennende det her[:)]
Jeg skal selv på ul til Fredagen, for å skjekke om det er flere som bor inni meg[;)]hehe.. vi har nemmelig store sjangser for å få tvilliger, og legen tror nesten at det er det.
Jeg har begynt å få litt baby mage, så enten så er det to inni der, eller så er jeg lengre på vei enn det vi tror[;)]eller så er det flere inni der og lengre på vei[:)]så jeg gleder meg til ul på Fredagen, blir spennende å se[;)]hihi
Såå morro da[:D] Er akkurat det samme her, vi har stooor sjanse for trillinger vi igjenn da, har mange mange generasjoner med trillinger i slekta, både på min mor og min fars side[8D] så legen sa at vi måtte på tidlig ul for å få bekreftet om jeg er mye lengre på vei eller om det 2 eller 3stk inni magen[8D] Blir sååå spennende da for oss begge å se[:D] masse lykke til på fredagen hvertfall, må huske å oppdatere da[:D]

ORIGINAL: BTM85

hvorfor mener han plutselig d?? husker du ikke siste mensens første dag?? nysjerrig[8D]

Fordi livmora mi er så mye større en den skal være viss jeg er 7 uker på vei.. livmora mi er på størrelse med ei som er 12uker eller mere på vei:) Jeg hadde en veldig rar menstruasjon i mai, som faktisk kunne vert en ikke-mens[8D] så da kan det stemme[:)] så vi får se, får ul da for å sjekke om jeg enten er 12uker+ på vei eller om det er tvillinger/trillinger inni der[:)]

Jeg synes du hører til her uansett jeg da! [:)]
Håper du fortsetter å henge her inne uansett om du har termin før vi har trodd. [:)]

Synes du er så søt på det bildet du har... og gutten din er bare helt nydelig! [:D] Hehe... håper ikke du tar den helt feil at jeg sier sånn... men var noe av det første jeg tenkte da jeg fikk se bildene av deg og gutten... gud så nydelige dere er! [:D]

ORIGINAL: Surita

Jeg synes du hører til her uansett jeg da! [:)]
Håper du fortsetter å henge her inne uansett om du har termin før vi har trodd. [:)]

Synes du er så søt på det bildet du har... og gutten din er bare helt nydelig! [:D] Hehe... håper ikke du tar den helt feil at jeg sier sånn... men var noe av det første jeg tenkte da jeg fikk se bildene av deg og gutten... gud så nydelige dere er! [:D]

Aaaaaw så søt du er[:D] Hihi, kjempe snil av deg, tuuusen takk for de fine komplimangene[:)][:)] Kommer helt sikkert til å fortsette å være her sammen med dere uansett, kan jo være på 2 forum også sånn sett da[:D] Trives jo såå godt her inne på mars forumet, føler meg liksom hjemme her nå[8D]

oi, så spennende[:D] trilligner ja,så moro om det hadde blitt det da[:)]hihi.. ja, vi gleder oss kjempe masse til vi skal på ul til fredagen[:D] skal huske å oppdatere vettu[:)] Men det blir jo spennende å se om du er 12uker på vei, eller om det er trillinger, eller om det er begge deler[:)]hehe..men syns du hører til her for det jeg[:D]

ORIGINAL: ChristinaOgFelix

Fordi livmora mi er så mye større en den skal være viss jeg er 7 uker på vei.. livmora mi er på størrelse med ei som er 12uker eller mere på vei:) Jeg hadde en veldig rar menstruasjon i mai, som faktisk kunne vert en ikke-mens[8D] så da kan det stemme[:)] så vi får se, får ul da for å sjekke om jeg enten er 12uker+ på vei eller om det er tvillinger/trillinger inni der[:)]

ååå ja hehe.. gud tenk om du har trillinger da, du har en fra før å ikke sant?? vet ikke om jeg hadde taklet bra hehehe

ORIGINAL: ChristinaOgFelix

ååå ja hehe.. gud tenk om du har trillinger da, du har en fra før å ikke sant?? vet ikke om jeg hadde taklet bra hehehe

Hehe, huff ja må si jeg er en smule nervøs altså.. har en fra før også ja, og om det kommer 3 til så er jeg pluttselig 4barns mor som 20åring da[&:] Men skal nok gå bra uansett, selv om jeg håper det bare er 1liten tass inni der[;)]

Back
Topp