12 uker i dag :D

Nystart1975

Betatt av forumet
Ja, da var det min tur til å passere den magiske grensen :D
Jeg er veldig spent på neste ukes ul i forbindelse med duotest (tilbud til oss eldre mamma'r ;)) for å avdekke eventuelle kromosomavvik og defekter. Tok blodprøve i uke 10.
Har vært på ul i uke 7 og 10 på grunn av rosa utflod/bekymring... men alt har sett fint og normalt ut, måtte det vedvare! :Heartred Opplevde en MA i desember, så merker dette sitter i... men har en annen følelse nå og masse symptomer :D

Ønsker dere alle en fin dag :cheers

Gratulerer :)

Gratulerer! Jeg var på diagnostisk UL i forrige uke. Jeg hadde en MA i høst, så det var en utrolig lettelse å få sett et lite nurk der inne. Fosteret var ikke helt medgjørlig så de fikk ikke målt alt de skulle, så jeg skal på ny UL om 2 uker, men de sa at det var 99 % sikkert at alt var bra heldigvis. :happy:

Gratulerer! :)
Huff de MA'n henger virkelig i! Godt at det høres ut som alt er ok nå da!

Gratulerer! Jeg var på diagnostisk UL i forrige uke. Jeg hadde en MA i høst, så det var en utrolig lettelse å få sett et lite nurk der inne. Fosteret var ikke helt medgjørlig så de fikk ikke målt alt de skulle, så jeg skal på ny UL om 2 uker, men de sa at det var 99 % sikkert at alt var bra heldigvis. :happy:
Tusen takk :) Ja, altid en lettelse å se! :D Var du der pga alder (om jeg kan spørre?) Lykke til med ny ul! :D

Ingen tvil om det nei.. Vi må krysse fingrene og håpe på en veldig god fortsettelse :)

Vært på 3 ul pågrunn av blødninger og en som var planlagt etter sist MA! :)
Fikk beskjed sist gang at nå er det liiite sannsynlig at d ikke går bra! :D så nå krysser jeg alt jeg kan for oss alle!

Gratulere:)

Back
Topp