12 uker forbi for meg også

Del^

Forelsket i forumet
Som den siste her på forumet (termin 31. okt) så har jeg også kommet meg over 12 uker. Føles rart. Det er en lettelse for oss personlig, men nå kan det liksom være offentlig. Jeg vet ikke om jeg er klar for at det skal være offentlig.. Siden dette absolutt ikke var planlagt så tror jeg ingen av oss har forstått det enda.

ORIGINAL: Vestlending

Gratulera [;)]

Litt kjekt å ha hemmeligheiten for seg sjølv og..

ORIGINAL: Oktober07

[:D] Gratulerer [:D]

slenger meg på den jeg

Heisann...hurra..endelig er vi over den mest kritiske fasen! Er skikkelig gla for det altså! Men som deg synes jeg også at det er litt skremmende. I begynnelsen ville jeg si det til alle, men nå...er det ikke så farlig lenger. Det synes jo ikke! Hihi...magen kommer vel snart tenker jeg! Og da blir det på en måte mer  virkelig. Akkurat nå er alt bare bra, og det er jeg gla for. Heldigvis ikke så trøtt lenger. Men blir jo litt usikker fra tid til annen om det er noen der da? Men det er vel det tenker jeg.

Hurra

ORIGINAL: *Smokken*

Gratulerer så masse!!!

ja det er deilig å passere de 12 ukene[:)][:D][:D]

Gratulerer til deg også. så er vi flere som ligger på grensa til november. Åssen er formen?

Vi har termin samme dag:)

Formen er bra,men har masse hjemlegsel nå. lengter etter all mat de ikke har her.. leverpostei, vossafår, gulost.. sånn mat.. og fiskekaker.. mmm... (er i usa ut mai..)

Back
Topp