12 uker "feiring"

anonaBella

Bråkebøtte
Her feiret vi 12 uker med en blødning. Ganske mye og friskt blod. Fikk heldigvis ul på dagen, denne viste dessverre en MA. Fryktelig urettferdig at det skulle gå så langt. Jeg har hatt masse symptomer hele veien og vært totalt uviten om at noe var galt før blødningene begynte. Nå sitter jeg på dagenheten å venter på å komme inn til kirurgi. Heldigvis. Vil bare bli ferdig i dag så jeg kan feire jul med barna mine. Fytti så vondt :(
 
Uff da, så leit:( Utrolig kjedelig når man kommer så langt, og begynner å føle seg trygg. Håper alt går som det skal i dag, og at du får kost deg med dine andre barn i julen<3
 
Nei men kjære :( Det var ikke noe hyggelig å lese. Gir deg mange gode klemmer. Håper du klarer å kose deg med barna i morgen ❤️
 
Åneiånei. Så grusomt... Lykke til og håper du får en fin julefeiring med familien din.
 
Å fy fader!! Ja, det er skikkelig urettferdig å komme til de etterlengtede 12 før noe skal skje! Sender deg en varm klem og håper du har mange som kan ta vare på deg i jula <3
 
Uff så ufattelig trist :( sender mange klemmer og ønsker deg er fredelig jul, selv om den nok blir preget av dette :(
 
Sender deg mange gode klemmer :Heartred Håper du klarer å kose deg med familien din i julen :Heartred
 
neeei!!! :( Dette skal jo ikke skje!! fy fader så urettferdig!!! :( Jeg sender deg en veldig god klem! Jeg håper du klarer å nyte jula med dine nærmeste til tross <3 sender varme tanker også <3
 
Nei og nei :( Dette var trist å lese. Lykke til og stooor klem til deg ♡♡
 
Å nei og nei! Jeg vet så godt hva du føler. Oppdaget også MA i uke 12 , hadde alle tegn fortsatt (kvalme osv) og ingen blødninger , så var er sjokk. Hadde tenkt å fortelle det til familie den dagen etter ul. Grusom og hjerteskjærende opplevelse! Det gikk heldigvis bra og jeg ble gravid igjen 3 uker etterpå! Men den sorgen er helt intens. Masse gode klemmer til deg :Heartbigred
 
Å nei og nei! Jeg vet så godt hva du føler. Oppdaget også MA i uke 12 , hadde alle tegn fortsatt (kvalme osv) og ingen blødninger , så var er sjokk. Hadde tenkt å fortelle det til familie den dagen etter ul. Grusom og hjerteskjærende opplevelse! Det gikk heldigvis bra og jeg ble gravid igjen 3 uker etterpå! Men den sorgen er helt intens. Masse gode klemmer til deg :Heartbigred

Det er det jeg trøster meg med - det blir snart igjen :)
Mistet tvillinger 13+6 før jeg fikk guttene, og var gravid igjen 6 uker etter :)
 
Så utrolig trist :( stor klem til deg ❤
 
Klem ♡♡
 
Back
Topp