12 uker - en evighet...

Jeg har også den appen, ble motivert av å se syv-tallet der i dag, men jeg er jo bare 6+0 :p Halvveis til 12 uker, det er jeg iallfall i dag :) Hvilken bok leser du? :)
Det er en bok jeg fikk av legen, den heter Svangerskapsboken, er liten med ringperm-rygg. På den ene siden står det "til mor" og på den andre siden (opp-ned) står det "til far". Fra Babyverden.

Hehe ja håper det går fortere da :p Jeg har så langt ikke hatt noen ulemper, hverken kvalme eller trøtthet :p nesten som jeg sitter og håper at det skal skje noe, for da får jeg det iallfall bekreftet :p men har jo ikke lyst til å ligge å kaste opp hver morgen heller :D :p Lenge leve tålmodigheten :D :p

Ja den tolmodigheten blir nok satt på prøve flere ganger iløpet av svangerskapet :P :D

Tenker dere 12 uker som 11+0 eller 12+0?
Jeg tenker at man er tolv uker på vei når man er 12+0, og da går man inn i uke 13. Slik jeg har lest at det er, i hvert fall. Jeg går inn i uke ni i morgen omtrent, og da er jeg åtte uker på vei.

• Liker
Reactions: -B-
Jeg tenker at man er tolv uker på vei når man er 12+0, og da går man inn i uke 13. Slik jeg har lest at det er, i hvert fall. Jeg går inn i uke ni i morgen omtrent, og da er jeg åtte uker på vei.
Slik tenker jeg også :-) Jeg er 6+4 i dag, og selv om det er i uke 7 så sier jeg at jeg er 6 uker på vei :) selv om å si 7 uker på vei høres sååå mye lenger ut enn 6 :p husker jeg lengtet frem til uke 6 når jeg akkurat hadde funnet det ut i uke 4 :p

12+0 er 12 fullgåtte uker :)

4 uker og 2 dager igjen her! Det er omtrent så lenge som jeg har visst om graviditeten, og det har jo egentlig gått ganske fort? Regner med at julestria går enda fortere :)

12+0 er 12 fullgåtte uker :)

4 uker og 2 dager igjen her! Det er omtrent så lenge som jeg har visst om graviditeten, og det har jo egentlig gått ganske fort? Regner med at julestria går enda fortere :)
Gleder meg til desember, da er det travelt og superkoselig med jul, og da nærmer 12 uker seg veldig :-) Jeg har 5 uker og 2 dager igjen :)

Tenker liksom 12+0 i denne sammenheng, men eller ville jeg vel tankt at man var i uke 12 med 11+0..

Kompliserte greier dette uke greie :angelic:
12+0 er vel det riktige, for det er fullførte uker som er milepælen. Og det legene regner for å finne ut når du kan ta blodprøver ol.

• Liker
Reactions: -B-
Back
Topp