12 uker - en evighet...

capricorn91

Betatt av forumet
Syns milepælen med 12 uker virker som 12 år unna :hungover: Er 5+6 i dag, endelig ny uke i morgen, men det går jo såå...ååå...ååå seint :(:D
Fikk vite i går at en venninne også er gravid, hun er derimot 15 uker på vei. Følte det var et slag i fjeset, og jeg ble grønn av misunnelse på hun :p:confused: Jeg har jo vært gravid i en evighet, føles det iallfall som :hilarious::p
Fikk iallfall innkallelse på tidlig UL 7 desember, har noe å se frem til da :p da har jeg hvertfall bikket 9 uker :D

Samme her! Hva gjør dere for å få ventetiden til å gå? Føles ut som jeg har vært gravid i en evighet! Please gi meg tips til hva som kan gjøre at januar kommer fort!

Det føles som en evighet, ja.. Men i dag har jeg visst at jeg har vært gravid i 4 hele uker, og nåe jeg ser tilbake på det så har det gått veldig fort :D 8 uker i dag, og 4 uker igjen til 12 uker, og da er det plutselig bare en uke unna juleferie igjen... :p

Gått veldig tregt. Er 8 uker i morgen :) og fredag er det tidlig ul. Men tipper jeg blir satt tilbake 1 uke :/ har vist om graviditeten i 4 uker på fredag. Håper tiden etter jul går fort :)

Samme her! Hva gjør dere for å få ventetiden til å gå? Føles ut som jeg har vært gravid i en evighet! Please gi meg tips til hva som kan gjøre at januar kommer fort!

Det føles som en evighet, ja.. Men i dag har jeg visst at jeg har vært gravid i 4 hele uker, og nåe jeg ser tilbake på det så har det gått veldig fort :D 8 uker i dag, og 4 uker igjen til 12 uker, og da er det plutselig bare en uke unna juleferie igjen... :p

Jeg har ingen fasit, opprettet tråden for å ha en plass å syte, å ha noen å syte med :D :D Sant som du sier Steinbukken90, vi går jo inn en tid hvor det skjer litt med jul :) forhåpentligvis glemmer vi å telle på dagene da :) Har vurdert å slette alt av apper og bare glemme hele tellinga :p men går nok ikke lange tiden før jeg laster de ned igjen evt :p :D

Jeg synes heldigvis at det går litt fortere denne gangen! ;) Jeg har jo en liten snuppe som opptar mesteparten av tiden så dagene går igrunn ganske fort! :) Det hjelper veldig. Sist gikk tiden nesten bakover...

Første gang jeg er gravid, og det går så himla sakte! Har verdens dårligste tålmodighet når det gjelder slike ting :p Er bare 6+4 idag, og kan ikke vente til sommeren kommer ❤️

Går tregt, men jeg prøver å være glad her jeg er. Jeg nyter hver dag, hvert sekund. Har slitt i 4 år for å få dette til, så jeg vil ikke bare at 1.trimester skal forsvinne i et hull av utålmodighet. Vær glad for der du er og prøv å nyt. Tiden går uansett.. Klem:-)

Jeg synes heldigvis at det går litt fortere denne gangen! ;) Jeg har jo en liten snuppe som opptar mesteparten av tiden så dagene går igrunn ganske fort! :) Det hjelper veldig. Sist gikk tiden nesten bakover...
Kjenner meg igjen det med at tiden går bakover ja :D Godt du har ei lita tulle som hjelper til :) :D

Går tregt, men jeg prøver å være glad her jeg er. Jeg nyter hver dag, hvert sekund. Har slitt i 4 år for å få dette til, så jeg vil ikke bare at 1.trimester skal forsvinne i et hull av utålmodighet. Vær glad for der du er og prøv å nyt. Tiden går uansett.. Klem:-)
Et godt råd <3 og veldig sant det du skriver :) Jeg klarer ikke helt å slippe gleden løs da jeg enda ikke merker noe til graviditeten, men nå må vel snart 10 positive tester hjemme og en positiv hos legen overbevise meg :D :)

Enig, det går altfor sakte!

Særlig etter at jeg fant ut at jeg har lest på feil uke i svangerskapsboka om utviklingen uke for uke. Den appen jeg bruker, "gravidkaleder og babyapp" viser også utviklingen, og der står det uke 7 når du er fra 6+0 til 6+6, mens i svangerskapsboka (og på Babyverden) står det uke 7 når du er fra 7+0 til 7+6. Og jeg leser på begge, siden det står litt forskjellig.

Så jeg har lest en uke for langt, og nå må jeg vente en uke til :facepalm:! Syns liksom tiden går i alle fall litegrann fortere når jeg kan lese om en ny uke ...

Kjenner meg igjen det med at tiden går bakover ja :D Godt du har ei lita tulle som hjelper til :) :D

Heldigvis går tiden fortere når de magiske 12 uker er passert og graviditeten begynner å bli offentlig ;) Husker jeg tenkte mange ganger sist at det er godt svangerskapet varer i 9 mnd, for den tiden trenger man :P

Enig, det går altfor sakte!

Særlig etter at jeg fant ut at jeg har lest på feil uke i svangerskapsboka om utviklingen uke for uke. Den appen jeg bruker, "gravidkaleder og babyapp" viser også utviklingen, og der står det uke 7 når du er fra 6+0 til 6+6, mens i svangerskapsboka (og på Babyverden) står det uke 7 når du er fra 7+0 til 7+6. Og jeg leser på begge, siden det står litt forskjellig.

Så jeg har lest en uke for langt, og nå må jeg vente en uke til :facepalm:! Syns liksom tiden går i alle fall litegrann fortere når jeg kan lese om en ny uke ...
Jeg har også den appen, ble motivert av å se syv-tallet der i dag, men jeg er jo bare 6+0 :p Halvveis til 12 uker, det er jeg iallfall i dag :) Hvilken bok leser du? :)

Heldigvis går tiden fortere når de magiske 12 uker er passert og graviditeten begynner å bli offentlig ;) Husker jeg tenkte mange ganger sist at det er godt svangerskapet varer i 9 mnd, for den tiden trenger man :P
Hehe ja håper det går fortere da :p Jeg har så langt ikke hatt noen ulemper, hverken kvalme eller trøtthet :p nesten som jeg sitter og håper at det skal skje noe, for da får jeg det iallfall bekreftet :p men har jo ikke lyst til å ligge å kaste opp hver morgen heller :D :p Lenge leve tålmodigheten :D :p

Jeg synes også tida går tregt. Jeg fikk positiv test på lørdag så har visst det bare i 4 dager. Er 4+3 uker på vei. Føles ut som jeg har vært gravid i en evighet :P Nå har jeg 3 barn fra før av og 2 bonusbarn så skulle tro at med og være med dem på aktiviteter, lekser osv gjorde til at dagene går fortere, men den gang ei :P Prøver og få tiden til og gå med jobb, strikking og lesing men når jeg leser samme setning ca 1000 ganger fordi jeg finner ut at jeg sitter og tenker på hvordan det vil bli med en ny baby i hus osv så går ikke tiden så mye fortere ;) Men heldgivis så starter desember snart og da blir det mye og henge fingrene i så håper jeg "glemmer" det litt da :D

Back
Topp