12 uker :D

Drømmefanger89

Forelsket i forumet
Endelig er disse ukene tilbakelagt! :D Og for to dager siden var vi på ul og fikk se en liten skatt <3 Selv om hun ikke ville garantere 100%, sa hun at det kunne se ut som det var en liten lillesøster som lå i magen <3 Sist stemte kjønnet da de så det så tidlig, så det blir spennende å se om det er riktig denne gangen også :)
 
Gratulerer så mye;) så spennende å få vite kjønnet allerede. Jeg er så nysgjerrig selv på kjønnet
 
Oi så spennende! De kan se det så tidlig som uke 11 da? Skal på ul når jeg er 11+2 men hadde overhode ikke i bakhodet at man kan antyde kjønn:)
 
Oi så spennende! De kan se det så tidlig som uke 11 da? Skal på ul når jeg er 11+2 men hadde overhode ikke i bakhodet at man kan antyde kjønn:)
Skjønner godt at du ikke har tenkt tanken på at det er mulig, for det er jo veldig tidlig! Hun forklarte hvorfor det kunne se ut som en jente, og jeg tror at hvis hun var usikker, ville hun latt være å si det :) kjønn er egentlig ikke så viktig for meg, jeg er bare så skrekkelig nysgjerrig :p
Blir spennende med ul, da :D hvor langt er du på vei nå, da? :)
 
Jeg er så spent på hva det er som gjemmer seg i magen!har to jenter fra før men tror d er en gutt denne gangen!
 
Back
Topp