12 uker! :D

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Da var jeg også så heldig å være 12 uker på vei! Hurra! [:D]

Ringte legen for å få time til svangerskapskontroll, og fikk time kl 12.30 i dag.
Jeg har sååå lyst på en tidlig UL til... Så jeg lurer på om ikke jeg må smiske litt med han legen i dag, hehe.

Gratulerer så mye !

Jeg prøver å nyte den første dagen i andre trimester nå, men formen er ikke helt god.. Gleder meg til kvalme og uvelhet slipper taket nå ja [:D]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Gratulerer så mye !

Jeg prøver å nyte den første dagen i andre trimester nå, men formen er ikke helt god.. Gleder meg til kvalme og uvelhet slipper taket nå ja [:D]

Tusen takk! [:)] Gratulerer til deg også! [:D]

Ånei, huffa.. :( Ikke noe gøy med kvalme og uvelhet... Masse god bedring søte [:)] Jeg har heldigvis sluppet unna den verste kvalmen.. Eneste plagene jeg har hatt er migrene som jeg ikke kunne medisinere bort, og 2 ganger det jeg tror har vært lavt blodtrykk. (Nesten besvimt..)

Gratulerer med 12 uker begge to!!

Gleder meg masse til jeg kommer til det jeg og! [:)]

Gratulerer så masse med 12 uker =)

Jaa GRATULERER SÅ MASSE !! [:D][:D]
Det må være en ordentlig deilig følelse [:)]

Ja det er en herlig følelse å endelig være 12 uker på vei ja [:D]
Nå kan jeg ENDELIG rope det ut til alle og enhver! Venter til i morgen når jeg skal på jobb da, sjefen må vel få vite det først, før jeg skriker det ut på facebook og til alle andre på jobben og sånn.. hehe.

Jeg klarte ikke å sutre meg til en tidlig UL hos legen i dag. MEN, jeg fikk høre hjertelyden

Back
Topp