12 uke og blør

GoGirl

Flørter med forumet
Idag fylte jeg akkurat 12 uker, men våknet med en del blod på trusa. Har ingen vondt så langt men er virkelig beskymret.
Er på ferie nå og i det siste dagene har jeg gått rundt byen flere timer, kan det være grunnen til blødninger?
Når bør jeg kontakte lege? Trist dette :(

Foreløpig termin 6.februar :)

Det er mange grunner til blødninger i svangerskapet, det trenger ikke bety at noe er galt. At du ikke har smerter er jo et godt tegn.

Du kan enten vente og se om det blir bedre eller verre, eller kontakte lege for å få ultralyd. Hvis du blør mye og/eller er veldig bekymret, så hadde jeg valgt det siste.

Lykke til, håper det bare er en uskyldig blødning!

Hvordan står det til nå?
Sist svangerskap blødde jeg flere ganger. "Regelen" jeg fikk av jordmor var, bkør dy tilnærmet menstruasjon-mengde, og har smerter, er det er dårlig tegn. Iom d bare er litt i trusa er d nok gåing og stress. Siste gang jeg blødde med lillemor var i uke 14, og d kom dagen etter at jeg bar inn tre kraftforsekker (uber-lurt i know! ) ta det litt mer med ro ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Takk for svar jenter.
Blødningen har stoppet etter det, men så begynte svake smereter som ligner på menssmerter.

Ser ikke noe alvorlig ut, så jeg tar det med ro og blir værende på hotellet i dag.

Foreløpig termin 6.februar :)

Jeg opplever akkurat det samme nå. Dagen før jeg bekka 12 uker kom det ut brunt slim. Men samme dagen fikk jeg påvist urinveisinfeksjon så det kan komme derfra. Eller også høyst sannsynlig av stress, da jeg gikk på ferie i går. I dag er jeg da 12 +1 så håper dette går bra.. mange som sier at det mest sannsynlig er pga uvi.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp