12 timer igjen!

**Camilla**

Glad i forumet
Om litt under 12 timer er vi å ser på nurket vårt[:D] Gleder meg utrolig masse,men gruer meg også....har vært helt greit helt frem til i går kveld for da kom alle tankene: Hva om noe er galt,hva om ikke hjertet slår,hva om det er to og den ene er død,hva om den er alvorlig syk sånn at den ikke vil kunne leve utenfor magen.....off....har nesten ikke sovet i hele natt[:(]
men nå skal jeg snart få lagt meg sånn at timene går fortere fram til vi får se den lille...[:D]
Gir tilbake melding så fort jeg får sjangs i morgen!!!

Mange klemmer fra meg[:)]

Nå er du snart der og ser den lille vinke til deg! Tenk så deilig!

Jeg har akkurat de samme tankene som du har og gruer meg like mye som jeg gleder meg til ultralyden på tirsdag. Skal bli deilig å ha det overstått. Sjansene er jo gode for at alt er i orden. Men jeg skjønner godt at du ikke helt finner roen ennå.

Lykke til! [:)]

Tusen takk...godt det ikke bare er meg[:)]

Ja,det vil vi...[:D]
Huff...sitter her enda...har prøvd å sove,men det går ikke!!!!Teller ned timer og minutter til vi ser babyen....sambo sovna for en time siden....jeg vil og sove!!!
Hehe!

Jeg fikk heller ikke sove i natt pga ultralyden. Fikk låne naboens BabyWatcher i dag, så da vet jeg i det miste at Milli er i live. Mannen min synes jeg er helt sprø som bekymrer meg. Men det skal bli deilig når klokken tikker mot klokken to i morgen og vi vet helt sikkert hvordan Milli har det.

Hvordan gikk det på ultralyden da?

Back
Topp