12 dpo idag, hjelp vær så snill

Hei igjen. Jeg var på mandag inne å tok blodprøve for å måle hcg. Da var jeg 12 dpo. Hcg var da på 16. Så var jeg inne igjen i går, da skal jeg være 15dpo og da var hcg nivå 52.
Ja det har mere en doblet seg...men føler det er veldig lavt og er skikkelig beskymret :/
Da jeg var 19DPO var min HCG 30, og 12 dager etter var den 3500. Legen sa det var lavt, men mener det ikke er noe å bekymre seg for siden den har steget fint. Vet jo ikke enda om det går bra. Er 7+3 i dag. Skal på ul neste uke.

Da jeg var 19DPO var min HCG 30, og 12 dager etter var den 3500. Legen sa det var lavt, men mener det ikke er noe å bekymre seg for siden den har steget fint. Vet jo ikke enda om det går bra. Er 7+3 i dag. Skal på ul neste uke.
Så godt å høre. Håper alt får bra for deg. Når legen ringte meg hørte jeg hun vr skikkelig negativ ifht hcg nivåene...memte de var altfor lave. Fikk beskjed om å gå på legevakt om jeg fikk smerter/blødninger i helgen. Og om ikke så kunne jeg jo komme å ta ny hcg på mandag. Følte hun egentlig sa at dette er ikke noe vits...forbered deg på å miste. Ble helt knust.

Så koselig å høre at du er gravid igjen ❤️ håper den sitter denne gangen ❤️

Så godt å høre. Håper alt får bra for deg. Når legen ringte meg hørte jeg hun vr skikkelig negativ ifht hcg nivåene...memte de var altfor lave. Fikk beskjed om å gå på legevakt om jeg fikk smerter/blødninger i helgen. Og om ikke så kunne jeg jo komme å ta ny hcg på mandag. Følte hun egentlig sa at dette er ikke noe vits...forbered deg på å miste. Ble helt knust.
Hcg nivå er veldig individuelt. Jeg har googlet meg ihjel av bekymring. Og det er stigningen som er viktig. Og mine verdier er akkurat innenfor normalområdet. Og når jeg googlet fant jeg mange med samme verdier som det gikk fint med. Så jeg velger å holde motet oppe til det motsatte er bevist. Er slitsomt å bekymre seg hele tiden.

Back
Topp