12 dpo i dag!

Angelise

Elsker forumet
Så da måtte jeg teste i dag, brukte a1.
Jeg hadde mange tegn i begynnelsen på forrige uke, men kjenner lite av tegn nå.

Jeg har jo regnet første dpo etter når jeg begynte å blø i sa, så håper egentlig det vil dukke opp positiv snart!

Mange her som fikk positiv test først fra ikm dsgen og utover?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Var ikke noe tydelig strek før IKM. Trodde kanskje jeg kunne se noe dagen før.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er så redd for jeg har innbillet meg alt selv....

Du skal være her på april:)
Håper sååå du får en positiv test på onsdag:)

Og du trenger ikke å ha innbillet deg noe. Om dette ikke går veien denne mnd så kan det jo ha vært at det var noe der som ikke klarte å klamre seg fast. Er vanskelig å tyde alle disse symptomene..:(

Heier på deg:)

Klarer ikke slutte å tenke! Og siden jeg hadde sa 9.juli er jeg redd for regningen mon er feil og alt bare er kluss. Jeg kan ikke komme med dette til så mange så da kommer det her. Tør eller tør jeg ikke å ta cb dig på onsdag når det er da ikm er :/

Når tenker du å teste deg? :D
Er også redd jeg har innbilt meg alt :( måtte teste i dag, og den var negativ. Har ikke ikm før fredag, så burde vente. Men symtomer har overbevist meg, med mindre kroppen tuller med meg.. hadde MA i mars, og har på en måte termin neste uke. Kan kroppen tulle med meg pga det?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Når tenker du å teste deg? :D
Er også redd jeg har innbilt meg alt :( måtte teste i dag, og den var negativ. Har ikke ikm før fredag, så burde vente. Men symtomer har overbevist meg, med mindre kroppen tuller med meg.. hadde MA i mars, og har på en måte termin neste uke. Kan kroppen tulle med meg pga det?

Tenker å teste meg i morgen eller på torsdag. Har ikm i morgen, og har en følelse ava t det ikke blir noe denne gangen desverre :(

Jeg hadde SA 9.juli, så første bl.dag utifra den teller jeg fra nå.
Jeg vet jeg ikke må fokusere så mye på det, men det funker ikke!!!

Håper vi er blant de som produserer hcg sent <3

Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan svare på det du skriver, så blir nytt innlegg hver gang. Haha.
Føler det samme selv :( og klarer ikke tenke på annet. Blir spennende å se. Om mensen ikke kommer, så blir jeg glad! Hehe.
Håper det jeg også<3 kan jo hende, siden du har har hatt sa lg jeg ma. Hvem vet:) vil ikke gi opp håpet om at det kanskje er noe enda :)

Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan svare på det du skriver, så blir nytt innlegg hver gang. Haha.
Føler det samme selv :( og klarer ikke tenke på annet. Blir spennende å se. Om mensen ikke kommer, så blir jeg glad! Hehe.
Håper det jeg også<3 kan jo hende, siden du har har hatt sa lg jeg ma. Hvem vet:) vil ikke gi opp håpet om at det kanskje er noe enda :)

Ang svare på et innlegg ;) ser du innleggsnr nederst i høyre hjørne på det innlegget jeg skriver nå? der står det svar, så trykker du på den og du får svare :) men funker jo uten også :)

Kan ikke gi opp håpet nei, aldri! :)

Bruker den appen, så har ikke sånn svarknapp. Vel vel. Får bruke den når jeg sitter på dataen. Får se hvor lenge jeg kan være her :)
Lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det går :) krysser fingrene for deg :D

Bruker den appen, så har ikke sånn svarknapp. Vel vel. Får bruke den når jeg sitter på dataen. Får se hvor lenge jeg kan være her :)

Ser det nå ja, uoppmerksom.no :p

Spent på hvordan det går med deg også :) krysser alt jeg kan for oss :)

Inne på appen trykker du på innlegget du vil sitere og trykker quote :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I morgen er ikm og vet ikke helt om jeg tør teste....

Ikke noe bilde for tyding av test her da det stod ikke gravid.
Ikm er i dag, så da er nok mensen rett rundt hjørne....
Går for mai barn jeg da!

Usj da, det var leit. MEn som en liten trøst så sier de fleste leger at det kan være greit med ihvertfall 1 fri periode etter endt SA. Husk på å ta litt vare på deg og ikke bare "kjør på". Kroppen din trenger også å hente seg inn igjen :) Håper det klaffer neste gang for deg :)

Kanskje dumt som, va står dpo for? :-p

"Days past ovulation"
Dager etter eggløsning :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp