12.august

Så slitsomt... :-( når våkna de idag? Godt de sovnet fort. ;-)
Ingen sov her heller idag,Mina luklet øynene i ett sekund. La henne først. 3 MIN etter var det stille og da la jeg W. Han sovnet også med en gang. Deilig altså :-D

Håper Leoh sovner snart da :-)
Er det neste år Emira skal starte på skolen?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De våkna kl 7 idag tidlig.. men kan nok hende de ble litt forstyrra av vinden som var, selvom de ikke våkna.. siden dem var så slitne idag..

Det er jo det positive med det da, at de sovner fort og tidlig på kvelden:D

Måtte ta han opp igjen, men prøver å legge han igjen nå :)
Jepp, neste år er det Emira sin tur til å begynne på skolen:eek::D helt sprøtt å tenke på!

De våkna kl 7 idag tidlig.. men kan nok hende de ble litt forstyrra av vinden som var, selvom de ikke våkna.. siden dem var så slitne idag..

Det er jo det positive med det da, at de sovner fort og tidlig på kvelden:D

Måtte ta han opp igjen, men prøver å legge han igjen nå :)
Jepp, neste år er det Emira sin tur til å begynne på skolen:eek::D helt sprøtt å tenke på!
Lille luringen :-) begynner han i bhg neste uke? :-)

Tenk deg det! Så stor jente! Skolejente :-D :-D

Mina fikk seg en venninne idag. Tipper hun var ca 2,5 år... De gikk bort til lekehuset å satt å skravla. Vi skulle gå hjem, så jeg gikk for å hente M. Jeg; kom Mina, nå skal vi hjem. M; nei mamma.. gå mamma...

Vanskelig å lokke med meg hun for å si det sånn ;-)

Wael lekte med 3 gutter ute i sanda idag. Koselig ♡ håper det fortsetter slik :-)

Lille luringen :-) begynner han i bhg neste uke? :-)

Tenk deg det! Så stor jente! Skolejente :-D :-D

Han begynner 1 september :) er spent.. men jeg sa ifra til den ene ansatte at han trenger nok lenger tilvenning fordi han har blitt så skeptisk til andre og er mer redd av seg.. det var det miste jeg trengte å tenke på sa hun:D

Hehe ja..men tenk om hun hadde blitt født ved terminen (3 uker etter hun ble født), så hadde hun ikke begynt før om 2 år! Hehe

Han begynner 1 september :) er spent.. men jeg sa ifra til den ene ansatte at han trenger nok lenger tilvenning fordi han har blitt så skeptisk til andre og er mer redd av seg.. det var det miste jeg trengte å tenke på sa hun:D

Hehe ja..men tenk om hun hadde blitt født ved terminen (3 uker etter hun ble født), så hadde hun ikke begynt før om 2 år! Hehe
Så gøy :-) gleder meg til å.høre hvordan det går :-D lille tøffingen :-)

Hun er født i desember hun ja.. stemmer. Ganske små når de starter. Niesen min er født i slutten av nov.i 07. Var ikke så stor i fjor høst... syns de kunne ventet til de ble 7 jeg.. være unger litt lenger! :-)

God kveld!
Jeg har nettopp satt meg ned i gropa mi i sofaen. Etterlengtet!
Vi var borte hos nabodyra med brød i dag. "Kom!!" ropte Jenny, da alle dyra var langt nede i bakken. Tok sin tid, men det kom en lama tuslende opp etter hvert og da kosa de seg med gammal loff begge to.;)

Jen spiser veldig lite for tida, så til kvelds blei det eggewrap med ost og skinke inni. Hun var med og rørte sammen eggene (veldig stas å få hjelpe til på kjøkkenet), men egenlaget mat hjalp ikke på apetitten. Nå er jeg ferdig med å bake speltlomper som vi skal ha til frokost. Håper hun er litt mer gira på det.:)

Sofa og tv resten av kvelden her!!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen, alle sammen!
I dag er det 1mnd til Simone og Jenny fyller to år.♡

Jen sovna seint i går og våkna kl.06, men vi drøya'n litt i storsenga før vi stod opp.
Vi har spist, drukket grapefruktjuice (mannen fikk juicemaskin til bursdagen), støvsuga og vært ute en liten tur, så nå slapper vi av litt foran tv-en. Coffee for me!:)

Ingen store planer i dag. Har en del tørt brød/loff som jeg tenkte å gi til lamaene og geitene borti veien her, så vi går sikkert bort dit etterpå. :)

2 uker idag til Hermine er 2 år :eek: :p

God kveld!

Hermine snubla på tur til bhg og knakk fortanna :eek: :oops: :( Første tur til tannlege kommfortere enn hva vi skulle ønsket kan man si! Gikk veldig bra da, er bare et lite hjørne som er knekt og ingen skade rundt. Skal tilbake om 3 uker for å sjekke om nervene er skadet/nervene er døde rundt tanna.

Lite tid med full jobb og bhg og det hele om dagen, lite energi til andre ting nå på kvelden...etter ukeshandel og diverse andre ting etter jobb i tillegg ;)

Kommer sterkere tilbake i neste uke :p

Mina fikk seg en venninne idag. Tipper hun var ca 2,5 år... De gikk bort til lekehuset å satt å skravla. Vi skulle gå hjem, så jeg gikk for å hente M. Jeg; kom Mina, nå skal vi hjem. M; nei mamma.. gå mamma...

Vanskelig å lokke med meg hun for å si det sånn ;-)

Wael lekte med 3 gutter ute i sanda idag. Koselig ♡ håper det fortsetter slik :-)

Så koselig for dem å gå så godt overens med andre barn :) kansje bra for dem også å leke med andre enn bare hverandre? Sånn er det med Emira og Liana :) leker sjeldent med hverandre i bhgen..kansje bare sitter i nærheten av hverandre :)

Så gøy :-) gleder meg til å.høre hvordan det går :-D lille tøffingen :-)

Hun er født i desember hun ja.. stemmer. Ganske små når de starter. Niesen min er født i slutten av nov.i 07. Var ikke så stor i fjor høst... syns de kunne ventet til de ble 7 jeg.. være unger litt lenger! :-)

Hehe ja blir nok gøy når han blir trygg hvertfall :) og han har jo Liana og Emira der ;) Liana er jo også på samme avdeling..

Ja dem kunne godt ha ventet litt lenger egentlig.. 1 klassingene er veldig små:)

God kveld!

Hermine snubla på tur til bhg og knakk fortanna :eek: :oops: :( Første tur til tannlege kommfortere enn hva vi skulle ønsket kan man si! Gikk veldig bra da, er bare et lite hjørne som er knekt og ingen skade rundt. Skal tilbake om 3 uker for å sjekke om nervene er skadet/nervene er døde rundt tanna.

Lite tid med full jobb og bhg og det hele om dagen, lite energi til andre ting nå på kvelden...etter ukeshandel og diverse andre ting etter jobb i tillegg ;)

Skjønner godt det er travelt!!
Håper det går bra med tanna da :D

God kveld!

Fikk så vindt når jeg leste dette på fb :( må ha vært et så grusomt syn, og så redde du/dere må ha vært:eek::( men godt det endte bra!;) det gjør vel kansje ikke så vondt å knekke melketenner heller? Er dem ikke uten nerver?

God kveld!
Jeg har nettopp satt meg ned i gropa mi i sofaen. Etterlengtet!
Vi var borte hos nabodyra med brød i dag. "Kom!!" ropte Jenny, da alle dyra var langt nede i bakken. Tok sin tid, men det kom en lama tuslende opp etter hvert og da kosa de seg med gammal loff begge to.;)

Jen spiser veldig lite for tida, så til kvelds blei det eggewrap med ost og skinke inni. Hun var med og rørte sammen eggene (veldig stas å få hjelpe til på kjøkkenet), men egenlaget mat hjalp ikke på apetitten. Nå er jeg ferdig med å bake speltlomper som vi skal ha til frokost. Håper hun er litt mer gira på det.:)

Sofa og tv resten av kvelden her!!:)

Kjedelig med liten matlyst! Men er som en berg-og-dalbane det der.. hvertfall hos Liana;)

Fikk så vindt når jeg leste dette på fb :( må ha vært et så grusomt syn, og så redde du/dere må ha vært:eek::( men godt det endte bra!;) det gjør vel kansje ikke så vondt å knekke melketenner heller? Er dem ikke uten nerver?
Jeg aner ikke :p

Men hun fikk skrubbsår på innsiden av leppa, så vondt gjorde det nok ja! :eek:

Back
Topp