12.august

Gikk supert idag.
Hadde en liten samling,sang masse sanger og de lekte med masse dyrelyder osv. Så fikk de en fruktskål hver med banan og eplebiter. De gikk fort unna :-D

Så gikk vi ut å lekte en times tid, før vi skulle dra :-D
Da begynte skrikinga. Og etter 20 min klarte vi å få de med. Måtte ta Wael bærende ut. . Ikke lett :-( men godt de liker seg så godt også :-D

Fikk støvlene til Mina idag og :-)
Pappa har kjøpt Timberland til ungene også. Så det blir bra :-)

Deretter dro vi på stranda å spiste mat :-)

Hvordan går det med dere? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1407845179801.jpg
    1407845179801.jpg
    59,8 KB · Visninger: 8
  • 1407845198737.jpg
    1407845198737.jpg
    58,4 KB · Visninger: 8
  • 1407845214771.jpg
    1407845214771.jpg
    72,8 KB · Visninger: 8
  • 1407845236339.jpg
    1407845236339.jpg
    77,4 KB · Visninger: 8
FruH : synd at dagen ble slik. Håper dagen blir bedre på mandag for han :-D

Gummistøvlene fra Tretorn :-)

Vedlegg

• 1407845847196.jpg
    1407845847196.jpg
    36 KB · Visninger: 8
Hallo!
Masse tull her i natt/ tidlig morgen, så minsten hadde ikke det beste utgangspunktet for barnehagen i dag. Vi kom litt før 9.30 og da skulle 2-åringene ut. I beste mening ble Eskil sendt med de små 1-åringene istedet for å gå ut og det ville han ikke. Så dagen startet litt dumt for han. Alt ble feil og han likte ikke maten og ville hjem og legge seg :p
Så da gikk vi til slutt. Håper han kan være med de andre ut når han skal tilbake på mandag, det er jo det han egentlig vil, selvom de tenker at det er tryggest for han inne i starten =)

Litt dum start på dagen hans ja :( er jo kansje best å la han bli med dem han vil.. blir kansje noe annet med en som straks er 2 år, enn en som begynner i bhg på Leoh sin alder! Da er det jo klart det er tryggest inne;)

Anita : kjipt med så mye vind da :-( og at natten ble kort for deg..
Karius og Baktus-drøm er ikkr noe koselig :-D
Ja tenk, 2 mnd og 2 dager igjen til vi har en 1-åring og 3-åring :-)

Håper virkelig vinden roer seg til i kveld/natt!

Rart at det snart har gått 1 år siden Leoh ble født:eek:

Håper virkelig vinden roer seg til i kveld/natt!

Rart at det snart har gått 1 år siden Leoh ble født:eek:
Enig ang dette året her. Gått sykt fort.... wææææ ;-)
Ja satser.på det da :-D

Gikk supert idag.
Hadde en liten samling,sang masse sanger og de lekte med masse dyrelyder osv. Så fikk de en fruktskål hver med banan og eplebiter. De gikk fort unna :-D

Så gikk vi ut å lekte en times tid, før vi skulle dra :-D
Da begynte skrikinga. Og etter 20 min klarte vi å få de med. Måtte ta Wael bærende ut. . Ikke lett :-( men godt de liker seg så godt også :-D

Fikk støvlene til Mina idag og :-)
Pappa har kjøpt Timberland til ungene også. Så det blir bra :-)

Deretter dro vi på stranda å spiste mat :-)

Hvordan går det med dere? :-)

Hehe bedre at man må dra dem med seg hjem enn inn i barnehagen;)

Kjempe fine sko!:D og enda finere barn:D;)

Enig ang dette året her. Gått sykt fort.... wææææ ;-)
Ja satser.på det da :-D

Altfor fort.. hehe.. men litt bra å:P gleder meg til Leoh er over 2 år.. haha... da blir det litt roligere her;)

Hehe bedre at man må dra dem med seg hjem enn inn i barnehagen;)

Kjempe fine sko!:D og enda finere barn:D;)
Sant :-) Bare litt kjipt at mine unger alltid er de som roper å skriker høyest :-D

Takk Anita og i like måte :-)

Altfor fort.. hehe.. men litt bra å:P gleder meg til Leoh er over 2 år.. haha... da blir det litt roligere her;)
Det skjønner jeg :-D
Gleder meg til de er 3 og 4 :-) Mina er såå krevende for tiden. Slår og skriker når hun ikke får viljen sin. Skikkelig bibbi som de sier i Libya (viljebarn) :P

Litt dum start på dagen hans ja :( er jo kansje best å la han bli med dem han vil.. blir kansje noe annet med en som straks er 2 år, enn en som begynner i bhg på Leoh sin alder! Da er det jo klart det er tryggest inne;)
Ja, det kan hende det var derfor det stokket seg helt for han i dag.
På mandag kan jeg jo foreslå at han får være ute når vi kommer (har skolestart på T, så vi kommer nok litt sent uansett), så får vi se hvordan det går :)

Sant :-) Bare litt kjipt at mine unger alltid er de som roper å skriker høyest :-D

Takk Anita og i like måte :-)

Haha jeg har én sånn da!:P Liana er ikke så stille og beskjeden av seg;)

Hellu!
Da er ungene i seng, den ene trøttere enn den andre etter forrige natt :p
Håper på en bedre morgendag. Nå har guttene og jeg fri resten av uken (men jeg skal jobbe to vakter til helgen, jippi :D)
Barnetreffen åpner igjen etter sommeren i morgen, så om humøret vårt er på topp tar vi oss en tur :)

Det skjønner jeg :-D
Gleder meg til de er 3 og 4 :-) Mina er såå krevende for tiden. Slår og skriker når hun ikke får viljen sin. Skikkelig bibbi som de sier i Libya (viljebarn) :P

Ja enda bedre fra 3-4 år ;) er slitsomt når dem holder på sånn! Liana har vært inne i en sånn periode tidligere.. men kan godt hende det kommer igjen.. hehe..

Ja enda bedre fra 3-4 år ;) er slitsomt når dem holder på sånn! Liana har vært inne i en sånn periode tidligere.. men kan godt hende det kommer igjen.. hehe..
Ja og lettere å kommunisere.. forhåpentligvis :-)
Håper hun ikke starter med det igjen... hun driver sånn mest for å tøffe seg når det er folk der..

Ja, det kan hende det var derfor det stokket seg helt for han i dag.
På mandag kan jeg jo foreslå at han får være ute når vi kommer (har skolestart på T, så vi kommer nok litt sent uansett), så får vi se hvordan det går :)

Kan nok tenken meg at det ikke gjør noe så lenge det er det han har lyst til :) og sikkert mer morsomt å være rundt andre 2åringer enn 1 åringer også ;)

Ja og lettere å kommunisere.. forhåpentligvis :-)
Håper hun ikke starter med det igjen... hun driver sånn mest for å tøffe seg når det er folk der..

Ah tøffe seg ja!:confused: slitsomt! Jentene her blir mer tullete og bråker mer når de skal tøffe seg :)

God kveld til dere!
Har vært en litt tøff dag her idag.. Liana har vært sur som et monster og Emira har nesten ikke ville høre på oss..Liana ville heller ikke sove noe på dagen, så hun var i seng 18:30, og Emira litt før 19!! Sovna med engang begge to;) Leoh har lagt seg, men tror ikke har sovner enda:P ligger bare å tuller, skravler og sier "nei":P

Det blir hvertfall litt kaffe og tv på oss gamlinger!
Hva gjør dere?

God kveld til dere!
Har vært en litt tøff dag her idag.. Liana har vært sur som et monster og Emira har nesten ikke ville høre på oss..Liana ville heller ikke sove noe på dagen, så hun var i seng 18:30, og Emira litt før 19!! Sovna med engang begge to;) Leoh har lagt seg, men tror ikke har sovner enda:P ligger bare å tuller, skravler og sier "nei":P

Hva gjør dere?
Så slitsomt... :-( når våkna de idag? Godt de sovnet fort. ;-)
Ingen sov her heller idag,Mina luklet øynene i ett sekund. La henne først. 3 MIN etter var det stille og da la jeg W. Han sovnet også med en gang. Deilig altså :-D

Håper Leoh sovner snart da :-)
Er det neste år Emira skal starte på skolen?

God kveld til dere!
Har vært en litt tøff dag her idag.. Liana har vært sur som et monster og Emira har nesten ikke ville høre på oss..Liana ville heller ikke sove noe på dagen, så hun var i seng 18:30, og Emira litt før 19!! Sovna med engang begge to;) Leoh har lagt seg, men tror ikke har sovner enda:p ligger bare å tuller, skravler og sier "nei":p

Hva gjør dere?
Slike dager er ikke noe moro :o

Back
Topp