12.august

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen, alle sammen!
I dag er det 1mnd til Simone og Jenny fyller to år.♡

Jen sovna seint i går og våkna kl.06, men vi drøya'n litt i storsenga før vi stod opp.
Vi har spist, drukket grapefruktjuice (mannen fikk juicemaskin til bursdagen), støvsuga og vært ute en liten tur, så nå slapper vi av litt foran tv-en. Coffee for me!:)

Ingen store planer i dag. Har en del tørt brød/loff som jeg tenkte å gi til lamaene og geitene borti veien her, så vi går sikkert bort dit etterpå. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen, alle sammen!

Jen sovna seint i går og våkna kl.06, men vi drøya'n litt i storsenga før vi stod opp.
Vi har spist, drukket grapefruktjuice (mannen fikk juicemaskin til bursdagen), støvsuga og vært ute en liten tur, så nå slapper vi av litt foran tv-en. Coffee for me!:)

Ingen store planer i dag. Har en del tørt brød/loff som jeg tenkte å gi til lamaene og geitene borti veien her, så vi går sikkert bort dit etterpå. :)

God morgen ;-)
Så kjipt med tidlig morgen og sein kveld.
Deilig med fresh juice da.
Tenk deg om 1 mnd så fyller de 2! Tiden går så skremmende fort.

Kos dere på tur til dyrene :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi hadde en grei natt og ble vekket 6.50. Bra tids det.
Idag er det bhg fra 9.30-11. Ikke store forskjellen fra igår.

Leste at Robin Williams døde igår. Synd. Likte han så godt :-(

Ha en fin dag alle jenter :-D

God morgen ;-)
Så kjipt med tidlig morgen og sein kveld.
Deilig med fresh juice da.
Tenk deg om 1 mnd så fyller de 2! Tiden går så skremmende fort.

Kos dere på tur til dyrene :-D

Ja, hun sovna ikke før 21.30 tror jeg. I seineste laget syns jeg.:)
Veldig kjekt med den juicer'n. Vet ikke helt hva slags frukter og grønnsaker vi skal prøve oss på fremover da, men vi må nesten teste ut litt forskjellig. :)

Tida flyr virkelig. Bare 1mnd og 2 dager til det er Liana som fyller år også! :D

Så bra at natta har vært grei!:) Har det gått seg til litt på nettene hos dere?
Ja, i dag legger ALLE ut at R.W er død på facebook..

Kos dere i bhg!!:)

God morgen, alle sammen!

Tidlig dubb på lillemor da eller? Hehe.. lamaer og geiter høres gøy ut:D tenk at det bare er 1 mnd til bursdagene:eek:

Kos dere i bhgen idag :D

Leste også dette på fb :( flink skuespiller!

Ja, hun sovna ikke før 21.30 tror jeg. I seineste laget syns jeg.:)
Veldig kjekt med den juicer'n. Vet ikke helt hva slags frukter og grønnsaker vi skal prøve oss på fremover da, men vi må nesten teste ut litt forskjellig. :)

Tida flyr virkelig. Bare 1mnd og 2 dager til det er Liana som fyller år også! :D

Og bare 2 mnd og 2 dager til Leoh og Wael sine bursdager:eek::D

God morgen :)

Grusom natt med sykt mye vindt og plast som har bråka noe voldsomt! (Enda mer utsikt nå:P ) Tror ikke jeg sovna før i 2 tiden:confused: ungene har sovet da!:) Emira våkna bare av en drøm/mareritt om karius og baktus;) så de våkna kl 7 alle 3! Og var min tur til å stå opp! Hehe..

Nå bader snuppene etter en frokost med kokte egg :) det er planl.dag i bhgen, så da er det fri i to dager!
Ikke noen planer enda, så får bare se hva vi gjør:)

Ha en fin dag!

Tidlig dubb på lillemor da eller? Hehe.. lamaer og geiter høres gøy ut:D tenk at det bare er 1 mnd til bursdagene:eek:
La henne nå.;)
Ja, det er kjekt med dyr. Og geitene er ikke så skumle siden de er små, men lamaene derimot!:p

God morgen :)

Grusom natt med sykt mye vindt og plast som har bråka noe voldsomt! (Enda mer utsikt nå:P ) Tror ikke jeg sovna før i 2 tiden:confused: ungene har sovet da!:) Emira våkna bare av en drøm/mareritt om karius og baktus;) så de våkna kl 7 alle 3! Og var min tur til å stå opp! Hehe..

Nå bader snuppene etter en frokost med kokte egg :) det er planl.dag i bhgen, så da er det fri i to dager!
Ikke noen planer enda, så får bare se hva vi gjør:)

Ha en fin dag!
Hurrraaaaa for utsikt igjen!!!:D
Dumt at det går ut over søvnen din da, men på den lyse siden sov alle tre barna.;)

La henne nå.;)
Ja, det er kjekt med dyr. Og geitene er ikke så skumle siden de er små, men lamaene derimot!:p

Ja det blir nok voldsomt stort med lamaer for en så liten kropp.. hehe.. Liana turte også å klappe geit og kanin når vi var på den gården.. men redd for dyr ellers! Litt rart siden mamma har hatt både hunder og katter heletiden:confused:

Hurrraaaaa for utsikt igjen!!!:D
Dumt at det går ut over søvnen din da, men på den lyse siden sov alle tre barna.;)

Haha ja hurra:D og ikke minst frisk luft som blåser inn på rommet:D

Ja jeg er glad ungene sov seg gjennom! Forstår ikke hvordan, men bra er det!:P hehe..

Haha ja hurra:D og ikke minst frisk luft som blåser inn på rommet:D

Ja jeg er glad ungene sov seg gjennom! Forstår ikke hvordan, men bra er det!:P hehe..
De er vel vant til lyder og litt støy. Mødre sover kanskje lettere? Jeg gjør iallfall det.:)

De er vel vant til lyder og litt støy. Mødre sover kanskje lettere? Jeg gjør iallfall det.:)

Ja virker sånn.. hvertfall når dem først har sovna ordentlig, så sover dem seg gjennom det meste :P jeg er som deg, og har blitt verre etter jeg fikk barn :)

Ja det blir nok voldsomt stort med lamaer for en så liten kropp.. hehe.. Liana turte også å klappe geit og kanin når vi var på den gården.. men redd for dyr ellers! Litt rart siden mamma har hatt både hunder og katter heletiden:confused:
Skjønner godt at barn blir skeptiske på dyr, med god grunn! Man skal jo være forsiktig. :) Synes likevel det er fint å lære barna til hvordan de skal oppføre seg rundt og behandle dyr. Jeg vil ha geit, hest og høner når jeg blir stor..;)

Hallo!
Masse tull her i natt/ tidlig morgen, så minsten hadde ikke det beste utgangspunktet for barnehagen i dag. Vi kom litt før 9.30 og da skulle 2-åringene ut. I beste mening ble Eskil sendt med de små 1-åringene istedet for å gå ut og det ville han ikke. Så dagen startet litt dumt for han. Alt ble feil og han likte ikke maten og ville hjem og legge seg :p
Så da gikk vi til slutt. Håper han kan være med de andre ut når han skal tilbake på mandag, det er jo det han egentlig vil, selvom de tenker at det er tryggest for han inne i starten =)

Skjønner godt at barn blir skeptiske på dyr, med god grunn! Man skal jo være forsiktig. :) Synes likevel det er fint å lære barna til hvordan de skal oppføre seg rundt og behandle dyr. Jeg vil ha geit, hest og høner når jeg blir stor..;)

Ja greit å være forsiktig :) men Liana blir jo omtrent hysterisk om noen dyr kommer for nært.. håper det gir seg med tiden! :)

Hehe jeg kunne tenke meg noen få høner etterhvert.. kansje en hver til ungene når de har blitt større og vi har en hage:rolleyes:

Anita : kjipt med så mye vind da :-( og at natten ble kort for deg..
Karius og Baktus-drøm er ikkr noe koselig :-D
Ja tenk, 2 mnd og 2 dager igjen til vi har en 1-åring og 3-åring :-)

Ingrid; stort sett så går nettene greit. Mina er som regel urolig på kveldene... måtte sitte inne hos hun igår stakkars. Drittenner!!

Back
Topp