12+3 idag, legen fant ikke hjertelyd

Hehe, ja det er nok morsfølelse. Så rart egentlig at det blir verre og verre med bekymringene for hver gang... Man skulle jo tro at når man venter nr 4 da er man helt relaxed. Men nei. Jeg meners å huske at han ikke ville sjekke hjertelyd når jeg var omtrent like langt på vei forrige gang, nettopp fordi det kan være vanskelig/umulig å finne. Aaaa... Skal prøve å slappe av, ja. :) Takk for støten kjære dere!!

Venter nr 4 jeg også.. :) trodde også det skulle bli helt avslappa.. Har jo gjort dette mangen ganger :p hehe!
Men det er vel noe med dette når vi mødre ikke har "helt kontroll" over de små? ;) hihi!
Mange bekymringer for ingenting ❤ den store gleden av å være mor ;) ❤ hihi
 
Skjønner at du blir bekymret. Men mange lytter ikke før senere av samme grunn. Jeg har doppler hjemme og fant hjertelyden når jeg var 8+4. Og jeg er 12 uker nå og syntes det er vanskeligere å finne den nå. Er ikke alltid jeg finner den og kan lete lenge lenge. Legen din sa vel at det er like normalt å ikke finne den? Tenk hvor liten den lille er og den kan ligge godt gjemt og spretter som regel unna doppleren:) tenk positive tanker. Går jo an å be om en ul hvis du ønsker det?:)
 
Back
Topp