Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dont worry!! Hvor bor du? Jeg har en super doppler hjemme - finner lyden i ke 7/8...
Husker ikke helt navnet på den. En kollega av meg kjøpte den i USA. Den er lyseblå og hvit. Har et display som måler både mors hjertelyd og når den finner fosteret sin hjertelyd kommer det opp et lite hjerte ved siden av telleren - og man kan ha veldig høyt volum på den. Var iallefall mye bedre enn den legen og jordmor brukte på meg.
En positiv tilbakemelding til deg: Venninna mi fant heller ikke hjertelyd før uke 12+4. Dette pga. dårlig doppler.
Hos meg fant hun med en gang- men noen ligger veldig lavt og kanskje litt ekkelt til - jeg husker jeg måtte ligge leeenge i uke 8 å klemme ganske hardt inn og ned i bekkenet for å finne lyden
Det går nokk fint skal du se <3
Uff det er aldri noe gøy, MEN jeg var hos jm på tirsdag og da var jeg 15+3! Og det tok laaang tid før hun fant hjertelyden! Var like før jeg ble sendt opp på ul! Men til slutt fant hun den heldigvis. Og jeg er jo 3 uker lengre en deg, så ikke sikkert hun hadde funnet den for tre uker siden. Men skjønner at du blir litt nervøs. Ingen god følelse det der!!!Men det er vel kanskje vanlig? Huff, nå sitter jeg her og bekymrer meg selv om jeg VET at det kanske bare er for tidlig...
Dont worry!! Hvor bor du? Jeg har en super doppler hjemme - finner lyden i ke 7/8...