12+1 og jeg blør!

minlillestoreverden

Forelsket i forumet
Hva er sjansen for at jeg får ultralyd nå??? Holder IKKE ut tanken på om babyen er dø eller ikke! Må vite nå. Hjelper ikke på at jeg har hatt dårlig følelse på denne graviditeten heller!

Ring legevakt og uttrykk din engstelse. Jeg fikk komme rett ned sist jeg blødde, men der tok de bare hcg test.. si at du har skikkelig angst, og krever ultralyd. Det er jo veldig psykisk belastende å måtte vente på svar. Lykke til. <3

Uff da. Det kan ikke være en god følelse. Men det trenger jo ikke være noe farlig. Blør du mye? Jeg ville ringt og hørt om noen kan gi deg en sjekk. Viktig å slippe å bekymre seg så veldig. Ring legevakt eller sykehuset. Sender deg noen gode tanker og krysser fingrene for at det er helt uskyldig...

Jeg ringte på føden! Bedre det enn at du sitter hjemme å tenker og bekymrer deg!

Kontakt legevakten og hør hva du bør gjøre! Ikke noe ålreit å skulle tenke på det hele helgen. Klem til deg <3

Jeg ringe sykehuset da jeg begynte å blø i uke 14 og da kunne jeg komme med en gang å ta ul. Sender gode klemmer og krysser for at alt er bra :)

Har vært på føden og tatt UL, og lille
Babyen er død, desverre! Synes det har vært mye slikt inne på dette forumet nå :( trist! Tenker på alle dere andre som har vært gjennom det Samme! Jeg må ta piller og blø ut alt nå :(

Så trist. :( Sender mange trøsteklemmer til deg.

Babyen er død, desverre! Synes det har vært mye slikt inne på dette forumet nå :( trist! Tenker på alle dere andre som har vært gjennom det Samme! Jeg må ta piller og blø ut alt nå :(
Ånei :( sender deg en klem! Ta vare på hverandre nå <3

Å så forferdelig trist :( at d går ann at det er så mange som mister åsså du som hadde kommet så langt og. Off nå fikk jeg skikkelig vondt av deg :Heartbigred klemmer

Å nei :-( så utrolig trist. Sender mange gode klemmer til deg <3

Utrolig trist, helt utrolig hvor nye trist som har skjedd med folk her inne denne helgen :-( Føler med deg

Åh nei så trist å lese :( blir så lei meg av alle som mister! Er som du sier så alt for mye av det på BV for tiden. Håper du har noen å støtte deg til i de neste ukene

Å nei så utrolig trist. Synes det har vært veldig mange triste beskjeder her inne nå. Ønsker dere alle det beste for tiden fremover!

Back
Topp