12+0

Jeg og! [emoji2] Har termin 18.april i følge mens-termin [emoji4] men er spent på hva de sier på første ultralyd. Er førstegangs og alt er nytt og spennende! Hva med deg? [emoji4]
 
Jeg og har 18 i følge menstermin. Men tror jeg blir flyttet en uke eller to tilbake på ultralyd. Fikk positiv test først 6uker etter siste mens.

Når skal du på ultralyd ? :)

Jeg er andregangs, fikk en sønn i januar. Så her blir det to tette. Føler alt går fortere denne gangen, men fortsatt spennende. Gleder meg til ultralyd.
 
Åja, det blir spennende på ultralyd da [emoji4] fikk positiv test på ikm, så menstermin kan jo stemme.

Tror ikke det blir noe før OUL, så jeg synes det er lenge å vente [emoji85] hva med deg?

Så koselig med to tette! [emoji177]
 
Godt å bikke 12 uker![emoji173] Her er menstermin 8/4, tidlig ul sier 13/4 og jeg tenker 12/4[emoji23] sååå er en plass mellom 12+6 og 13+3[emoji38] hvilken termin forholder dere til? Foreløpig går jeg ut i fra tul termin som er 13/4, eller 12+6 i dag. Skal på ny ultralyd på tirsdag enten 13+1 eller 13+5[emoji38] spennende å se hva JM sier[emoji846]
 
Åja, det blir spennende på ultralyd da [emoji4] fikk positiv test på ikm, så menstermin kan jo stemme.

Tror ikke det blir noe før OUL, så jeg synes det er lenge å vente [emoji85] hva med deg?

Så koselig med to tette! [emoji177]

Da er du sikkert i rett uke ja ;)

Skal på tidlig ultralyd på tirsdag. Så gleder meg til det. Var på tidlig med forrige og. Synes det var koselig. Lenge å vente til OUL. Har ikke fått time til OUL enda.

Ja håper de får stor glede av hverandre. :)
 
Godt å bikke 12 uker![emoji173] Her er menstermin 8/4, tidlig ul sier 13/4 og jeg tenker 12/4[emoji23] sååå er en plass mellom 12+6 og 13+3[emoji38] hvilken termin forholder dere til? Foreløpig går jeg ut i fra tul termin som er 13/4, eller 12+6 i dag. Skal på ny ultralyd på tirsdag enten 13+1 eller 13+5[emoji38] spennende å se hva JM sier[emoji846]

Sist svangerskap hadde jeg 3 ulike termin å forholde meg til. Menstermin var 1 tidlig ul termin var 13 og OUL termin var 16. Gutten kom 17.

Så jeg kommer til å forholde meg til OUL denne gangen også. Tror det lønner seg å forholde seg OUL for det gjør alt av helsepersonell du møter iallefall.
 
Sist svangerskap hadde jeg 3 ulike termin å forholde meg til. Menstermin var 1 tidlig ul termin var 13 og OUL termin var 16. Gutten kom 17.

Så jeg kommer til å forholde meg til OUL denne gangen også. Tror det lønner seg å forholde seg OUL for det gjør alt av helsepersonell du møter iallefall.

Kommer til å gjøre det etter oul selvsagt. Men sånn frem til det da..[emoji38] jeg holder meg til tul terminen, som er den jeg er kortest på vei med. Så er jeg mest mulig sikker! Hehe
 
Tipper 12 uker imorgen!:happy: 20.april er satt som termin etter TUL, men er veldig usikker der! Så vi får se hva de sier på OUL :cat::cat:
 
Da har jeg vært på tidlig ultralyd og ble flyttet tilbake så de idag 9+5 istedet for 12+2. Så ser ut som det blir mai baby på meg. Men ikke sikkert før OUL. :happy:
 
Back
Topp