idag er jeg 12+0, hurra <3
Hvor langt er dere kommet?
Flere med termin rundt 18april?
Hvor langt er dere kommet?
Flere med termin rundt 18april?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, det blir spennende på ultralyd da [emoji4] fikk positiv test på ikm, så menstermin kan jo stemme.
Tror ikke det blir noe før OUL, så jeg synes det er lenge å vente [emoji85] hva med deg?
Så koselig med to tette! [emoji177]
Godt å bikke 12 uker![emoji173] Her er menstermin 8/4, tidlig ul sier 13/4 og jeg tenker 12/4[emoji23] sååå er en plass mellom 12+6 og 13+3[emoji38] hvilken termin forholder dere til? Foreløpig går jeg ut i fra tul termin som er 13/4, eller 12+6 i dag. Skal på ny ultralyd på tirsdag enten 13+1 eller 13+5[emoji38] spennende å se hva JM sier[emoji846]
Sist svangerskap hadde jeg 3 ulike termin å forholde meg til. Menstermin var 1 tidlig ul termin var 13 og OUL termin var 16. Gutten kom 17.
Så jeg kommer til å forholde meg til OUL denne gangen også. Tror det lønner seg å forholde seg OUL for det gjør alt av helsepersonell du møter iallefall.
Jeg ble også flyttet laaaaaangt tilbake, og pdd ser det ut til å bli mai på meg også Spent på neste ulDa har jeg vært på tidlig ultralyd og ble flyttet tilbake så de idag 9+5 istedet for 12+2. Så ser ut som det blir mai baby på meg. Men ikke sikkert før OUL.
Jeg ble også flyttet laaaaaangt tilbake, og pdd ser det ut til å bli mai på meg også Spent på neste ul
Ja, rundt uke 10-11Skal du ha flere ul før OUL?