12 +0 i dag☺

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
I følge første UL og menstermin er jeg 12+ i dag med lille spiregull <3
Kjenner alle bekymringene roet seg mye etter UL på fredag tiltross for mitt heisa fall i går! :P

Skjønner enda ikke hvordan jeg klarte å få både slått rumpa, hofta og ryggen, samt skikkelig sår på kneet og brannsår på rista :P

I følge siste Ul er jeg 11+3 men da lå ikke lille lenge nok i ro til at hun fikk målt skikkelig så får vel skikkelig svar på torsdag! <3

Gratulerer så mye ☺

Blir gøy å høre hva de sier på ul på torsdag ☺ merker jeg er litt misunnelig, jeg vil å se det lille nurket igjen. Har ikke sett den siden jeg var 8+2. ;)

Gratulerer så mye ☺

Blir gøy å høre hva de sier på ul på torsdag ☺ merker jeg er litt misunnelig, jeg vil å se det lille nurket igjen. Har ikke sett den siden jeg var 8+2. ;)

Ja gleder meg, samtidig kjempe nervøs! :)
Jeg får jo litt ekstra oppfølging når jeg trenger det siden jeg har mistet tvillingene og den i desember :)

De to første UL har vært etter blødning den på torsdag er bestillt av jordmor! :)

Jeg fikk ganske mye oppfølging i starten. Har fått 3 ul til nå. Dette var fordi den første ul som skulle fastsette hvor langt jeg var kommet ga ingen svar. Så fikk en til, da så vi et bankende hjerte. Og den siste var for å se om den utvikla s3g normalt ☺ noe den gjorde, så da regnet de med ting ville gå bra ☺

Gratulere så mye med 12 uker:-)

Jeg fikk ganske mye oppfølging i starten. Har fått 3 ul til nå. Dette var fordi den første ul som skulle fastsette hvor langt jeg var kommet ga ingen svar. Så fikk en til, da så vi et bankende hjerte. Og den siste var for å se om den utvikla s3g normalt ☺ noe den gjorde, så da regnet de med ting ville gå bra ☺

Så bra <3
Gleder meg til tiden fremmover nå merker jeg! <3

Tusentakk! :)

Gratulerer :-)

Hurraaaaa :D

Back
Topp